در جدیدترین رنگ بندی کرونایی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت تعداد شهر‌های با رنگ زرد کرونایی در استان از سه شهر به ۴ شهر افزایش یافته است.

دکتر بهرام کندایی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در جدیدترین رنگ بندی کرونایی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت ، نقشه کرونایی کردستان در مقایسه با هفته قبل، سقز از رنگ بندی آبی به زرد تغییر پیدا کرده  و در بقیه شهرستان‌ها تغییری در وضعیت کرونایی حاصل نشده است.

دکتر بهرام کندایی افزود: در حال حاضر تعداد شهر‌های با رنگ زرد کرونایی در استان از سه شهر به ۴ شهر افزایش یافته به طوریکه بانه، دهگلان، دیواندره و سقز زرد و بقیه شهرستان‌ها آبی هستند.

او با بیان اینکه، بر طبق اعلام مسئولین مربوطه در وزارت بهداشت، کشور عملا وارد پیک هشتم شیوع کرونا شده است، گفت: بر طبق آخرین نقشه کرونایی کشور، تعداد صفر شهرستان وضعیت قرمز، ۱۲ شهرستان وضعیت نارنجی، ۱۴۳ شهرستان وضعیت زرد و ۲۹۳ شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار گرفته‌اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به افزایش تعداد شهرستان‌های نارنجی و زرد کرونایی و کاهش شهرستان‌های با وضعیت آبی نسبت به هفته قبل در کشور، ابراز کرد: از هم استانی‌های عزیز خواهشمندم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را برای پیشگیری از افزایش نشر ویروس‌های بیماری‌های تنفسی بویژه COVID ۱۹، سرماخوردگی و آنفولانزا در استان جدی گرفته و رعایت کنند تا ان شاالله با تلفات کمتری از این موج جدید نیز عبور کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.