ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم در اطلاعیه اعلام کرد:ادارات استان شنبه ۲۴ دی تعطیل است.

در اطلاعیه شماره ۶ ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم آمده است با توجه به برودت هوا بخصوص در شمال و شمال غرب و شمال شرق کشور و به منظور کاهش مصرف انرژی و پایداری شبکه گاز و بهره مندی همه هموطنان عزیز از انرژی، فعالیت کلیه دستگاه‌های اجرایی، سازمانها، نهادها، شرکت ها، موسسات و بانک‌ها به استثناء مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی، درمانی و شعب کشیک اعلام شده بانک‌ها در روز شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ در سطح استان به صورت دور کار خواهند بود.

همچنین کلیه دستگاه‌ها و مراکز یاد شده ملزم به خاموش نگهداشتن سیستم‌های گرمایشی طی مدت یاد شده تا ساعت ۹ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۵ هستند.

ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم از هم استانی‌ها و صنعت گران، تولیدکنندگان، اصناف، کسبه و بازاریان استان خواست برای همراهی با سایر هموطنان در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۲۰ ۲۵ دی ۱۴۰۱
چرا شهرداری قم که طبق قانون ( بر اساس بند ۱ ماده قانون برنامه و بودجه کشور منظور از دستگاه اجرایی موارد زیر می باشد:

• وزارتخانه.• نیروها و سازمان‌های تابعه ارتش …• استانداری یا فرمانداری کل.شهرداری و مؤسسه وابسته به شهرداری.• مؤسسه دولتی.• مؤسسه وابسته به دولت.• شرکت دولتی.) جز دستگاههای اجرایی است چرا زمانی که تعطیل اعلام میشه از سوی مدیریت بحران به عنوان مثال همین ساعت 9 باز شدن دستگاه های اجرایی یا دو روز تعطیلی 25 و 26 دی زیر بار نمیرود لطفا اگر از استانداری و یا مدیران شهرداری این را میخوانند پاسخ بدن چرا شهرداری از قانون تمکین نمیکنه. مگر خون سایر کارمندان از کارمندان شهرداری رنگینتر است حقوقشون که پائینتره مزایا راهم 8 ساله هیچ خبری نیست معوقات هم که معمولا دو سال یه بار بروز میکنه صدای کارمندان شهرداری رو کی باید بشنوه
آخرین اخبار