همزمان با میلاد با کرامت حضرت فاطمه (س) و روز زن، جشن ویژه‌ای در فرهنگسرای شهرکرد با همکاری شورای اسلامی و شهرداری شهرکرد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

شهردار شهرکرد با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: مجموعه مدیریت شهری برای ایجاد پویایی در مرکز چهارمحال و بختیاری اجرای برنامه‌های متنوع را در دستور کار قرار داده است.

محمدحسین واحدیان تاکید کرد: بانوان نقش اصلی در تحکیم و استحکام بنیان خانواده دارند، به‌همین منظور توجه به جایگاه بانوان جزو اولویت‌های مدیریت شهری در شهرکرد قرار دارد.


بیشتر بخوانید


وی افزود: بانوان با انتقال پیام‌های تحول‌آفرین به مجموعه مدیریت شهری در مرکز چهارمحال و بختیاری به رونق حوزه‌های مختلف شهرکرد با هدف ارتقای سطح زندگی شهری در مرکز استان کمک کنند.

واحدیان تصریح کرد: شناخت جایگاه بانوان در جامعه و پیروی از حضرت فاطمه زهرا (س) در عرصه‌های مختلف به ایجاد تحول و دست‌یابی به شاخص‌های توسعه و پیشرفت جامعه تاثیرگذار است.

وی یادآور شد: امید است با همکاری قشر‌های مختلف جامعه به‌ویژه بانوان بتوان روند بالندگی، توسعه، تعالی و پیشرفت شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری را تسریع کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار