سجادی گفت: این وزارت خانه با پیگیری مجددانه رئیس جمهور، رفع مشکلات مرتبط با حوزه ورزش و جوانان را در دستور کار قرار می‌دهد.

سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ظهر جمعه در نشست شورای اداری شهرستان بهاباد اظهار کرد: در رویکرد جدید رئیس‌جمهوری پیگیری مصوبات سفر‌های استانی در دستور کار است؛ اینکه مصوبات تا چه حد تأمین اعتبار شده و چند درصد پیشرفت کار را شاهد بوده‌ایم.

او با شنیدن مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه ورزش و جوانان در شهرستان بهاباد، تصریح کرد: آمده‌ایم که صحبت‌ها و درد دل ورزشکاران و جوانان را بشنویم، ببینیم و در نهایت با بررسی و چاره‌اندیشی برای آن، مشکلات موجود بر سر راه حوزه ورزش و جوانان بهاباد را رفع کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با تأکید بر اینکه تلاش می‌کنیم تا مشکلات مردم در دورافتاده‌ترین نقطه کشور رفع شود، افزود: گزارش سفر به‌ صورت تفصیلی به رئیس‌جمهور انعکاس داده خواهد شد. شنیدن حرف مردم از نزدیک و لمس مشکلات آن‌ها در رویکرد رئیس‌جمهور است.

او بیان کرد: قول می‌دهم همانند سایر نامه‌هایی که هر روز به او ارسال می‌شود و یا در سفر‌ها به دستش می‌رسد، با دقت نامه‌های مردم بهاباد را مطالعه کرده و پیگیر درخواست آن‌ها باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار