دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت:امروز نمازجمعه مشت محکم بر دهان استکباری است که در مقابل نظام ایستاده‌ ولی مردم علی‌رغم تمام مشکلات اقتصادی پای انقلاب هستند.

حجت‌الاسلام علیرضا فرهنگ امروز در سخنرانی نمازجمعه اردستان، گفت:امروز در این وضعیت حساس کشور باید سه شاخصه از طریق نهاد نمازجمعه تقویت شود که یکی از این شاخصه‌ها و عملکرد‌های خوب نمازجمعه تقویت ایمان و باور‌های مردم است.

او افزود:به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران امروز در کشور ما حدود ۹۰۰ نماز جمعه و پایگاه ولایت در روز جمعه در سراسر کشور برقرار است و یک ظرفیتی است که مردم با دل و دعوت قرآن و روایات خود را به نمازجمعه می‌رسانند.

فرهنگ خاطرنشان کرد: از دیگر شاخصه‌ها و عملکرد‌های نماز جمعه این است که انسان‌ها را نسبت به آسیب و نقشه‌های شوم دشمنان آگاه می‌کند و به همین خاطر دشمن در این اغتشاشات با تمام وجود به نهاد نماز جمعه حمله کرد.

دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان با اشاره به اینکه از تربیون نماز جمعه حرف مردم بیان می‌شود، تصریح کرد:امروز نمازجمعه مشت محکم بر دهان استکباری است که در مقابل نظام ایستاده‌اند، ولی مردم علی‌رغم تمام مشکلات اقتصادی پای انقلاب هستند.

او با بیان اینکه یکی دیگر از عملکرد‌های نهاد مقدس نمازجمعه خدمت به مردم است و ما مسئولان موظفیم پای کار مردم باشیم، تصریح کرد:وای به حال مسئولی که در این نظام مقدس جمهوری اسلامی پشت میز بنشیند و به مردم خدمت نکند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار