امام جمعه بافق گفت: توجه مسئولان به تحول در مدیریت شهری و انجام فعالیت‌های نو باعث ارتقای شهر و رفع مشکلات می‌شود.

حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر امام جمعه بافق در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: تخصصی‌تر کردن مدیریت شهری و تحولاتی که در این عرصه می‌تواند انجام شود، به بهبود ساختار اجتماعی و اقتصادی شهر منجر می‌شود.

او با شاره به سفر رئیس جمهور به استان یزد افزود: در تلاشیم با حضور رئیس جمهور در استان یزد، مسئولان نیز برای انجام کار‌های تحولی و نو انرژی مضاعف بگیرند.

سعادت‌فر بیان کرد: رئیس جمهور در سفر خود به ۲ نکته برای حل مشکل آب و برق اشاره کرد که یکی از آن‌ها اصلاح الگوی مصرف است چراکه مصرف ما در زمینه گاز به اندازه کشور چینی است که یک میلیارد جمعیت دارد و این درست نیست.

او ادامه داد: نکته دیگر توسعه طرح‌های مؤثر و بلند مدت از جمله بحث انتقال آب است که برای نسل حال و آینده تاثیر گذار است که یک تو دهنی محکم به استکبار جهانی است که میخواست پیشرفت مارا به برجام گره بزند.

خطیب جمعه بافق گفت: دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی با تبلیغات و اطلاعات هماهنگ و جهت دار درحال بسیج افکار عمومی به سمت افکاری است که به نفع خودشان است.

او تصریح کرد: تبلیغات آن‌ها به این صورت است که واقع را غیر واقع و غیر واقع را واقع می‌دانند و ما نباید براساس این تبلیغات تصمیم گیری کنیم.

سعادت‌فر بیان داشت: انقلاب اسلامی ۲ قطب را برای ما ترسیم کرد و آن دو قطب انتظار فعال و منفعل است که ما باید منتظری فعال و پویا باشیم نه منتظری دست به دعا و منفعل.

او گفت: برای انحراف جامعه و دور شدن از دو قطبی‌های حقیقی، دشمن دو قطبی دروغین نیز رقم میزند که ما باید آن هارا با بصیرت خود بشناسیم.

امام جمعه بافق افزود: فتنه‌ها بر پایه ۲ قطبی‌ها شکل می‌گیرد که یکی از این ۲ قطبی‌های کاذب، ۲ قطبی آزادی و جمهوری اسلامی است درحالیکه جمهوری اسلامی و آزادی در مقابل هم نیستند و جمهوری اسلامی آمد تا آزادی حقیقی را ایجاد کند.

او بیان کرد: هدف از اغتشاشات، آزادی به معنای حقیقی نیست بلکه آزادی به معنای هوی و هوس است که به برداشتن حجاب ختم نمی‌شود و سرانجام به آزادی همجنس‌گرایی می‌رسد.

سعادت‌فر اظهار داشت: ۲ قطبی دیکتاتوری در برابر دموکراسی دو قطبی دیگری است که سیاست‌های تبلیغاتی دشمن از همین ناشی می‌شود.

او گفت: راه مقابله با تبلیغات دشمن، جهاد تبیین است نه باتوم چراکه اثرات باتوم کوتاه مدت است، اما اثر جهاد تبیین بلند مدت است.


خطیب جمعه بافق ادامه داد: ما امروز به جهاد تبیین در حوزه امر به معروف و نهی از منکر توجه داریم و این جهاد تبیین هزینه دارد و باید ملاحظه کاری را کنار گذاشت.

او افزود: هدف از این اغتشاشات مقابله با نقاط ضعف کشور نیست بلکه هدف مقابله با نقات قوت کشور به ویژه امنیت کشور است.

سعادت‌فر بیان داشت: ما باید در انجام کار خیر و جهاد، علاوه بر سرعت عمل، خطر رابه جان بپذیریم و اهل حرکت به هنگام باشیم.

او در پایان از دستگاه قضا برای صدور حکم اعدام برای یک مدیر ارشد نظام که جاسوس و خائن بود تشکر کرد و گفت: این نشان دهنده این است که قوه قضاییه قدرت برخورد با دانه درشت‌ها را نیز دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.