نمازگزاران مشهدی پس از پایان نماز جمعه این هفته در محکومیت اقدام نشریه فرانسوی به ساحت مرجعیت دینی، مسیر حرم مطهر تا چهاراه شهدای این شهر را راهپیمایی کردند.

درحالیکه دمای کنونی شهر مشهد هفت درجه زیر صفر است، نمازگزاران از صحن پیامبر اعظم (ص) حرم مطهر با در دست داشتن پلاکاردهایی نسبت به این اقدام کشور فرانسه با شعار "مرگ بر فرانسه، الله اکبر و فرانسه خیانت می‌کند، غرب حمایت می‌کند" به سمت باب الجواد حرم مطهر و سپس چهارراه شهدا راهی شدند.

در این راهپیمایی آنان با سردادن شعارهایی همچون "ما با ولایت زنده ایم، تازنده ایم رزمنده ایم، جسارت و اهانت ۲ حلقه دشمن است، مکرون حیا کن دشمنی را رها کن، رهبر اگر فرمان دهد جان را فدایش می کنیم، خامنه ای کوثر است دشمن او ابتر است، ام الفساد دنیا آمریکاست، آمریکاست، سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن و حیدر حیدر" این اقدام کشور فرانسه را محکوم کردند.

همچنین برخی افراد با در دست داشتن تصاویری از رهبر معظم انقلاب اسلامی و پرچم کشورمان حمایت خود را از نظام نشان داده و شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل ، هیهات من الذله، مرگ بر سازشگر و مرگ بر منافق را سر دادند.

در بیانیه پایانی این راهپیمایی، تجمع کنندگان ضمن تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل و رهبر انقلاب، اقدام نشریه شارلی ابدو و دولت فرانسه به بهانه آزادی بیان و توهین به ساحت مرجعیت دینی را محکوم کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۳۷ ۲۳ دی ۱۴۰۱
سلام، توی این هوای سرد واقعا دمشون گرم