مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت : تاکنون ۲ هزار و ۳۰۰ تاریخ شفاهی از والدین، بستگان و نزدیکان شهدا و یک هزار وصیت نامه این عزیزان در بخش فرهنگی بنیاد تهیه و جمع آوری شده است.

خسرو شهیدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت : سیاست‌های بنیاد در راستای مردمی سازی و مشارکت مردم در برنامه‌های بنیاد به ویژه اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی است.

وی اظهار کرد: فرهنگ والای ایثار و شهادت گنجینه ارزشمندی است که می‌تواند به عنوان یک الگو به جوانان و نسل‌های آینده ساز کشور معرفی شده و از این طریق اهداف و ارزش‌های نظام مقدس اسلامی که برگرفته از خون پاک شهداست در جامعه نهادینه شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با اشاره به اینکه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان گام مهمی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه جهاد تبیین است اظهار داشت: جهاد تبیین به این معناست که ما بتوانیم آرمان‌های بزرگی را که انقلاب و شهدا به دنبال آن بوده اند به خوبی به جامعه منتقل کرده و رسالت اصلی خود را که همانا حفاظت و صیانت از امانت گران بهای شهداست را به انجام برسانیم.

شهیدی افزود: انتظار داریم همه هیئات مذهبی، گروه‌ها و تشکل‌های مردمی در مقابل شهدا احساس دین کرده و به منظور تحرک بخشی به توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه که میراث ارزشمند شهداست، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان را در این مسیر یاری بخشند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.