وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت همراه با استقبال فرماندار و جمعی از مسئولان وارد بافق شد.

اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ابتدای سفر خود به این شهرستان، به زیارت امامزاده عبدالله بافق رفت.

او در ادامه سفر خود مجتمع فرهنگی هنری وحشی بافقی را افتتاح و بعد از آن در جلسه‌ای با حضور هنرمندان و فعالان فرهنگی شهرستان، پای صحبت آنان نشست.

او در این دیدار گفت: اسامی بزرگی در پیشانی این شهر همچون آیت الله شیخ محمدتقی بافقی می‌درخشد و فضائل ایشان بسیار و شناخته شده است.

اسماعیلی افزود: فرد دیگر شاعر بزرگ وحشی بافقی است که افتخاری بزرگ برای کشور است.


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: جریان فرهنگ و هنر در این شهرستان به خوبی تداوم پیدا کرده است و ما کمک می‌کنیم مشکلات موجود حل شود.

او ادامه داد: شنونده خوبی برای فعالان فرهنگ و هنر کشورمان هستیم و حمایت معادن این شهرستان و مسئولان استان و شهرستان در این حوزه جای تقدیر دارد.

اسماعیلی بیان داشت: ما در دولت یک شعار مهم را در اولویت کار قرار دادیم که آن عدالت فرهنگی به معنی برخورداری یکسان همه کشور از امکانات فرهنگی به طور یکسان است.

او اظهار داشت: دولت برآمده از اعتماد مردم تلاش می‌کند فرهنگ و هنر در تراز بالا قرار بگیرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: عده‌ای دوست دارند با دروغ پردازی و اعمال فشار رسانه‌ای جلوی کار هنرمندان را بگیرند و ناامیدی تزریق کنند.

او خاطرنشان کرد: اصحاب فرهنگ و هنر بدانند دولت مردمی خودش را خدمتگزار آن‌ها می داند و همه آن‌ها زیر چتر جمهوری اسلامی جای دارند.

اسماعیلی بیان کرد: فرزندان فرهنگ و هنر با قدرت در صحنه هستند و هنرمند واقعی هنرمندی است که در راه آرمان‌های دین و کشورش مجاهدت می‌کند.

او گفت: دنبال این هستیم که یک ردیف ثابت را برای انجمن هادر نظر بگیریم و در حوزه تنظیم گری و حکمرانی فرهنگ و هنر درحال اجرای برنامه‌های نو هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.