رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: اجرای ۱۸۳ پروژه تامین‌اجتماعی در کشور با اعتباری بالغ‌بر ۹۵۰۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد.

میرهاشم موسوی رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور در بازدید از پروژه طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد، اظهارداشت: سازمان تامین‌اجتماعی یک سازمان خدمت محور است که در بخش‌های مختلف خدمات مورد نیاز را به افراد تحت پوشش ارائه می‌دهد.

او افزود: در بازدید‌هایی که از استان‌ها و شهرستان‌ها صورت گرفته، تلاش بر این است که خدمات به خوبی ارائه و موانع برطرف گردد.

رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: یکی از اولویت‌های سازمان تامین‌اجتماعی، توسعه درمان است که در حال حاضر ۴۰۰ مرکز درمانی در کشور وجود دارد و علاوه بر این تعداد نیز ۱۸۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در قالب پروژه و طرح در دستور کار قرار دارد که این پروژه‌ها تعریف شده است.

موسوی بیان کرد: در بروجرد طرح توسعه بیمارستان کوثر اجرا شده که تعداد تخت‌های بیمارستانی از ۳۲به ۹۶ تخت افزایش یافته است.

در ادامه عباس گودرزی گفت: طرح توسعه بیمارستان کوثر یکی از مطالبات مردم این شهر است که بیش از ۹۷ درصد پیشرفت دارد و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد که تعداد تخت‌های درمانی در این مرکز سه برابر افزایش یافته و با تمام استاندارد‌ها در خدمت بیمه شده‌ها قرار می‌گیرد.

او افزود: با این پروژه، فرصت‌های شغلی جدیدی ایجاد می‌شود و فرصتی مناسب برای ارائه خدمت بیشتر است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.