استاندار خوزستان گفت:بانوان نقشی اساسی را در نشر، توزیع و تحقق برنامه‌های استان دارند.

استاندار خوزستان گفت: فعالیت‌های بسیاری زیادی در استان صورت گرفته است؛ همچنین بیشترین بودجه به خوزستان تعلق گرفته است؛ بنابراین باید بانوان هم به کمک مدیریت استان بیایند تا بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.

او می‌گوید: چشم انداز و برنامه‌ها باید مشخص شود تا انتهای کار عملیاتی از‌دورن این چشم انداز‌ها دیده شود.

حسینی محراب گفت: بانوان نقشی اساسی را در نشر، توزیع و تحقق برنامه‌های استان دارند؛ بنابراین باید به عنوان محور شناخته شوند؛ زیرا اگر جامعه‌ای سالم می‌خواهیم باید دخترانی سالم را در ابعاد مختلف دینی و فرهنگی داشته باشیم.

او با تاکید بر ضرورت توجه و تدبر در آیات قرآن کریم گفت: شیوه‌نامه هر چیزی که خداوند از انسان خواسته است در قرآن کریم وجود دارد و توجه به آن سبب می‌شود که خیر دنیا و آخرت را داشته باشیم.

استاندار خوزستان می‌گوید: در مسائل کارآفرینی و اقتصادی برنامه‌های ٣٠ گانه‌ای داریم که در حال حاضر ١٠ مورد آن در اولویت قرار گرفته است.

حسینی محراب گفت: فعالیت‌های بسیاری زیادی در استان صورت گرفته است؛ همچنین بیشترین بودجه به خوزستان تعلق گرفته است؛ بنابراین باید بانوان هم به کمک مدیریت استان بیایند تا بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.

به گفته او رشدی که بانوان استان در امر ورزش داشته‌اند؛ موجب افتخار است و باید تقویت شود، پارک‌های ١٢ گانه توسط شهرداری‌ها مجهز شود؛ همه مدارس و ورزشگاه‌ها با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش، تربیت بدنی و شهرداری تبدیل به فضای مناسبی برای ورزش شوند.

حسینی محراب در پایان گفت: حوزه علمیه، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش باید زمینه شرعی و محیط عفت‌گونه‌ای را برای بانوان فراهم کنند تا زنان و دختران ما بتوانند در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی کنند و به قهرمانان توحیدی، ادبی، شعر و شاعری، قرآنی، نویسندگی، خطاطی، ورزشی و…. شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.