دبیر جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی گفت زنگ آغاز بین المللی شدن این جشنواره در هرات افغانستان زده شده است.

محمد کاظم تبار دبیر جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی گفت حاصل فراخوان و شرکت گروه‌ها حضور ۳۰ اثر از ۲۳ شهرستان بود از ۱۲ دی ماه در اقصی نقاط کشور و چند اثر برگزیده از ۱۷ تا ۱۹ دی در تهران به اجرا درآمد.

یکی از ویژگی‌هایی که این دوره از جشنواره داشت و اعزام گروه نمایشی به هرات افغانستان بود و ما امسال بعد از حوادث اخیر این جشنواره اولین رویدادی بود که در سطح شهر نمایش خیابانی را به اجرا درآوردیم.

وی گفت: این که حاج قاسم متعلق به سراسر ایران است مهمترین مفهومی بود که می‌خواستیم در جشنواره امسال منتقل کنیم از همین مفهوم رسیدیم به استقبال مردم در شهر‌ها و اقصی نقاط ایران از تئاتر‌های اجرا شده.

دبیر جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی افزود: در سطح شهر تهران هم این تئاتر‌ها در در میادین امام حسین (ع) و ولیعصر (عج) به نمایش درآمد که استقبال بی نظیری از آن‌ها شد و بازخورد‌های زیادی از سوی مردم و تماشاگران داشتیم.

کاظم تبار در خصوص این مطلب که قرار است پنجمین دوره جشنواره سردار آسمانی به صورت بین المللی برگزار شود، گفت: زنگ آغاز بین المللی شدن این جشنواره را امسال زدیم و یکی از آثار در هرات افغانستان به اجرا درآمد و می‌خواهیم از سال آینده در دیگر کشور‌ها هم به نمایش بگذاریم ما از این طریق به دنبال آشنا کردن مردم دیگر کشور‌ها با مکتب شهید سلیمانی هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.