به گفته معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد این پالایشگاه قادر خواهد بود ۱۰ هزار بشکه بنزین در روز تولید کند.

 احسان عسکری معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحم در جلسه رفع موانع تولید کهگیلویه با بیان اینکه برای ساخت این پالایشگاه قطعه زمینی در منطقه پادوک پیشنهاد شده است، افزود: با پیگیری‌های مدیریت کلان استان و دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌های خدمات رسان از جمله اداره صمت، امور آب، منابع طبیعی، میراث فرهنگی و محیط زیست در منطقه حضور پیدا کردند.

معاون اقتصادی استاندار استان بیان کرد: خوشبختانه در نگاه اولیه همه پارامتر‌های مورد نیاز مثبت بود و موافقت‌های شفاهی گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح پالایشگاه دهدشت وارد فرایند‌های دیداری، استعلامی و اجرایی شده است، ادامه داد: با اجرای این طرح رونق اقتصادی ایجاد می‌شود.

عسکری اشتغال مستقیم و غیر مستقیم این پالایشگاه را ۴۰۰ نفر عنوان کرد و گفت: ۲ هزار میلیارد تومان در این طرح سرمایه گذاری می‌شود.

وی همچنین احیای بافت فرسوده دهدشت را از دیگر طرح‌های اقتصادی نام برد و افزود: دستگاه‌های مختلف از جمله راه و شهرسازی، برق، گاز و سایر دستگاه ها در این حوزه قرار است خدماتی را داشته باشند.

معاون امور اقتصادی استاندار بیان کرد: با ارائه تسهیلاتی به کاروانسرا برای ترمیم و بازسازی علاوه بر احیای هویت تاریخی و فرهنگی این شهرستان، گردش مالی در این حوزه تقویت می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۲ دی ۱۴۰۱
حرف مفت زیاد زده شده گذشته ثابت کرد اینم مثل پتروشیمی دهدشت ب سرانجام نمی رسه

فقر بیکاری و تکدی گری شدید شده در این شهرستان