معاون عمرانی فرمانداری اهواز درخصوص رفع مشکلات مناطق گلدشت و کوی سیاحی توضیحاتی ارائه داد.

بهمن یوسفی در خصوص مشکلات مناطق گلدشت و کوی سیاحی گفت: جلسات مختلفی به ریاست استاندار و فرماندار برگزار و تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

او می‌گوید: در منطقه کوی سیاحی پیمانکار در حال فعالیت است و طی ۲ ماه آینده خط انتقال کوی سیاحی به طول ۲ کیلومتر به تراکتورسازی کار  و مشکل فاضلاب این منطقه حل می‌شود.

معاون عمرانی فرمانداری اهواز با بیان اینکه در منطقه گلدشت نیز اکنون نیرو‌های آبفا مشغول خط انتقال ۴۰۰  تحت فشار هستند، ادامه داد: کار‌های نهایی طراحی خطوط فاضلاب گلدشت توسط مشاور طرح جامع فاضلاب اهواز  در حال انجام است که ان شاء الله ابتدای سال آینده طرح جامع فاضلاب منطقه گلدشت آغاز  و طی سه ماه پایان می‌یابد.

آقای یوسفی گفت: نصب پمپ  ۶ اینچ و پمپ‌های خروجی ۱۲ اینچ در منطقه گلدشت  توسط نیرو‌های آبفا و شهرداری منطقه ۶ انجام شده و در مقایسه با پارسال که ماندگاری آب در منطقه گلدشت بیش از ۷ تا ۱۰ روز بود امسال ظرف مدت ۲۴ ساعت، منطقه از آب تخلیه شد.

او ادامه داد: در منطقه گلدشت نیز شهرداری از اعتبارات آلایندگی که دولت تزریق کرده اعتبار خوبی برای آسفالت  در نظر گرفته که قبل از عید عملیات  آن  آغاز می‌شود.

کوی گلدشت اهواز یکی از مناطق محروم حاشیه اهواز است که در این سالها به سرعت توسعه پیدا کرده بدون اینکه زیرساخت مناسبی در حوزه آب ، فاضلاب و غیره در آن اجرایی شده باشد.

کوی سیاحی در غرب اهواز و در حاشیه شهر، یکی از این مناطقی است که با برکه‌های فاضلاب و فاضلاب جاری در خیابان‌ها، بوی بدی در فضایش منتشر است و این وضعیت، زندگی اهالی این منطقه را بسیار سخت کرده است. اهالی این منطقه از عدم برخورداری از امکانات شهری گلایه دارند و از آب سالم و شبکه فاضلاب محروم هستند اما به دلیل ضعف مالی و از روی ناچاری در چنین منطقه ای زندگی می‌کنند. رهاشدگی فاضلاب در معابر، عدم دفع فاضلاب در مجاری استاندارد و عدم تامین آب شرب، نداشتن زیرسازی و آسفالت، پارک و فضای سبز از جمله مشکلات اساسی مردم کوی سیاحی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.