شهادت سرباز مدافع امنیت در ایست و بازرسی شهرستان زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از حمله اشرار مسلح به ماموران ایست و بازرسی قطار خنجک شهرستان زاهدان و شهادت سرباز مدافع امنیت خبر داد.

سردار  احمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  اظهار داشت؛ ساعتی قبل در محور زاهدان- خاش در محل ایست و بازرسی شهید غفاری اشرار مسلح به همکاران مستقر در ایست و بازرسی که در حال انجام وظیفه و تامین امنیت محور بودند به صورت ناجوانمردانه حمله و از سمت ریل قطار به آنان تیراندازی می کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود؛ اشرار بعد از تیراندازی، با واکنش قاطع و آتش سنگین ماموران مواجه که سریعآ از محل متواری شدند که براثر این حمله اشرار سرباز وظیفه" یعقوب دهمرده " به فیض شهادت نائل و ستوان محمد قیامی و استوار"حسین پا‌رسا کیا" نیز مجروح می شوند.
این مقام ارشد انتظامی در استان تصریح کرد؛ از لحظات ابتدایی این حادثه با تشکیل تیم ویژه؛ سرنخ های به دست آمده، شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به ماموران جان برکف ایست و بازرسی آغازشد.

سردار قنبری اضافه نمود مجروحان سریعا تحت مداوا قرار گرفته اند و پلیس در راه حفظ امنیت مردم با اراده استوار تا پایان جان ایستاده است و شهادت این سرباز سرافزار انتظامی را خدمت مردم شریف استان و خانواده و بستگان تبریک و تسلیت گفت.

ضمنأ شهید اهل شهرستان هیرمند است و مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر این شهید متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۲۲ دی ۱۴۰۱
هر جا ابست بازرسی میزنن باید چار طرفشو با دوربینای قوی بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۲۲ دی ۱۴۰۱
برادر شهیدم شهادتت مبارک تا آخرین نفس راهت ادامه میدهیم
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۵:۱۶ ۲۲ دی ۱۴۰۱
چرا از سربازها در این مناطق استفاده میکنید؟ آیا کادریها با تجربه تر نبستند؟ اشرار بی شرف به خاطر چند میلیون تومان باعث شهادت این عزیز شدن؟ چرا ؟ استفاده از کادریهای با تجربه خیلی خیلی بهتر هست. طفلی اومده دو سال خدمت کنه و بره که کار و زندگی تشکیل بده . اشرار بی شرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۲۲ دی ۱۴۰۱
لعنت به اشرار، خدا نسل شون رو منقرض کنه.
آسمانی شد این شهید...خدا صبر بده به خانواده اش
آخرین اخبار