مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی گفت: این سازمان با هشت شرکت دانش‌بنیان در دو غرفه در اولین نمایشگاه جامع کشاورزی ایران فعالیت می‌کند.

حمیدرضا حبیبیان اظهار داشت: نمایشگاه بین‌المللی تهران، مرکز مراجعه تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران است لذا حضور شرکت‌ها و محصولات دانش‌بنیان در این نمایشگاه سبب معرفی و شناخت محصولات چهارمحال و بختیاری، تجاری‌سازی محصولات می‌شود.

وی افزود: اولین نمایشگاه جامع کشاورزی ایران با موضوع سامانه‌های نوین آبیاری، ماشین‌آلات، نهاده‌ها، گلخانه‌ها و کشت‌های گلخانه‌ای از ۱۹ تا ۲۲ دی ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران فعالیت خود را آغاز کرد.

حبیبیان اضافه کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان با هشت شرکت دانش‌بنیان در دو غرفه از این نمایشگاه فعالیت می‌کند.


بیشتر بخوانید

صادرات فلفل گلخانه‌ای از لردگان به روسیه


وی گفت: این شرکت‌ها محصولاتی در زمینه تولید بذر میلی‌یوتیوب سیب‌زمینی به روش کش‌بافت، کندوی زنبور عسل اختراعی، پکیج خورشیدی تولیدی مورد استفاده کشاورزی و دامپروری را در این نمایشگاه به نمایش گذاشتند.

حبیبیان خوراک آبزیان، تولید آمینواسید چپ‌گرد غنی شده جهت کاهش خسارت سرمازدگی و درمان بیماری‌ها و کاهش مصرف سموم، دارو‌های گیاهی و فرآورده‌های دامی، انواع ارقام بذور تولید در مرکز تحقیقات کشاورزی استان و شرکت‌های تعاونی روستایی تولیدات لبنیات و خوراکی دانش‌بنیان را از دیگر محصولات ارائه شده در این نمایشگاه دانست.

وی ادامه داد: از آنجایی که تهران مرکز مراجعه تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران است لذا حضور شرکت‌ها و محصولات دانش‌بنیان در این نمایشگاه سبب معرفی و شناخت محصولات استان، برندسازی و تجاری‌سازی محصولات می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار