معاون شهردار تهران گفت: با بهره برداری از زیرگذر چهارراه گلوبندک، مشکل تداخل تردد در خیابان خیام و چهارراه گلوبندک برطرف خواهد شد.

عباس شعبانی معاون فنی عمرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: عملیات اجرایی تراز منهای ۲ زیرگذر چهارراه گلوبندک،نازک کاری و معماری این گذرگاه عابرپیاده و نیز واحد‌های تجاری مربوطه  پیشرفت ۹۱ درصدی داشته است.

وی آجرکاری، کف¬سازی و سنگ¬کاری را از جمله اقدامات پیش رو دانست و تصریح کرد: در حالی که اسکلت فلزی آسانسور ۳۰ نفره زیرگذر اجرا شده است، مقدمات مربوط به اجرای آسانسور‌های ۱۶ نفره و نیز آسانسور مورد استفاده شهروندان کم توان در برنامه آتی پروژه قرار دارد.

به گفته شعبانی، در صورت تامین منابع موردنیاز مالی تا پایان سال جاری شاهد گشایش فاز نهایی زیرگذر چهارراه گلوبندک خواهیم بود.

گفتنی است با بهره برداری از فاز نهایی زیرگذر چهارراه گلوبندک، ضلع غربی خیابان ۱۵ خرداد از زیر خیابان خیام به ضلع شرقی آن متصل شده و در نتیجه مشکل تداخل تردد پیاده و سواره در خیابان خیام و چهارراه گلوبندک برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۲۲ دی ۱۴۰۱
نون تو زیر گذره نه پل هوایی
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۱:۴۹ ۲۲ دی ۱۴۰۱
پل هوایی احتمالا بیشتر هزینه میبره .مسیر عبور و مرور مردم را تا راه بیفتهسخت میشه اون هم تو ایران با کمبود بودجه و......
آخرین اخبار