هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر امروز با معرفی صاحبان ۴۰ اثر برگزیده به کار خود پایان داد.

مهدی پارسا، رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر امروز از صاحبان ۴۰ اثر در ۱۱ محور به عنوان آثار برتر با اهدای جوایز نقدی تجلیل شد.

او از ارسال یک هزار و ۴۸۵ اثر به دبیرخانه این جشنواره با افزایش ۷ درصدی ارسال آثار در مقایسه با سال گذشته خبر داد و افزود: این آثار در قالب‌های «خبر»، «مصاحبه»، «گزارش»، «تیتر»، «یادداشت»، «کاریکاتور»، «مستند کوتاه»، «کلیپ»، «موشن گرافیک»، «اینفوگرافیک» و «عکس» به شرط انتشار در یکی از رسانه‌های مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیداری مجاز و یا رسانه ملی به دبیرخانه جشنواره ابوذر ارسال شده بودند.

به گفته رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان، شعار سال (تولید، دانش بنیان و اشغال آفرین)، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صتعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاورد‌های انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه، فرزندآوری و سبک زندگی ایرانی – اسلامی از محور‌های این جشنواره بود.

پارسا تصریح کرد: گردشگری گیلان (فرصت‌ها و تهدید‌ها)، سراوان رشت کوهستان زباله (واقع نگاری و مطالبه گری)، تهدید‌های تغییر کاربری اراضی کشاورزی گیلان هم از محور‌های بومی هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.