ششمین دوره مسابقات قرآنی مصباح ویژه قرآن‌آموزان مراکز و شعب مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان برگزار می‌شود.

معاون آموزش و برنامه‌ریزی مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان گفت: ششمین دوره مسابقات قرآنی مصباح ویژه اعضا و قرآن‌آموزان مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت طی دو مرحله در شعب مؤسسه واقع در شهر اصفهان و شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

محمدمهدی متقی افزود: این مسابقات در سه مقطع سنی ۸ تا ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال به‌صورت حضوری و در رشته‌های حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، حفظ یک جزء، حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، قرائت ترتیل و قرائت تحقیق برگزار می‌شود.

معاون آموزش و برنامه‌ریزی مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان ادامه داد: مسابقات مصباح طی دو مرحله برگزار می‌شود؛ مرحله اول، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و در بازه ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه در هر یک از شهرستان‌های استان به‌صورت جداگانه برگزار خواهد شد و مرحله استانی مسابقات هفته اول اسفندماه سال جاری در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

او اضافه کرد: فراخوان، آیین‌نامه و پوستر ششمین دوره مسابقات مصباح به شعب مؤسسه ارسال و بازه ثبت‌نام آغاز شده است و علاقه‌مندان تا پایان دی‌ماه می‌توانند برای شرکت در این مسابقات ثبت‌نام کنند.

متقی بیان کرد: مسابقه کتابخوانی «راز مروارید» با موضوع حجاب نیز به‌صورت تک مرحله‌ای ویژه عموم مردم و مخاطبان بالای ۱۲ سال، همزمان با مرحله استانی مسابقات مصباح، از کتاب «ترگل» و جزوه «من به حجاب معترضم» برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت پنج شعبه در شهر اصفهان و ۳۰ شعبه در شهرستان‌های استان دارد و مرحله اول مسابقات مصباح در همه شعب این مؤسسه برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.