راه اندازی بخش‌های ویژه برای بیماران بین الملل در بیمارستان‌های کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از راه اندازی بخش‌های ویژه برای بیماران بین الملل در بیمارستان‌های استان خبر داد و گفت : درحال حاضر بخش vlp بیمارستان امام رضا تکمیل شده و به زودی تجهیزمی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه،  با اشاره به اینکه تمام تخصص ها‌ی پزشکی در استان کر مانشاه وجود دارد گفت : در ایام کرونا مراجعه بیماران بین الملل در استان کمتر شده بود، اما باتوسعه واکسیناسیون و مهار کرونا در کشور باید زمینه جذب بیماران را از کشور‌های همسایه در ردستور کار قرار دهیم.

محمدی ازراه اندازی بخش‌های برای بیماران بین الملل در بیمارستان‌های استان خبر داد و گفت: درحال حاضر بخش vlp بیمارستان امام رضا تکمیل شده و به زودی تجهیزمی شود.

اوگفت:موضوع دیگر که می‌تواند به رونق توریسم درمانی کمک کند وجود پرواز از فرودگاه کرمانشاه به جا‌هایی همچون عراق است و بالعکس همه این‌ها میتواند در رونق توریسم درمانی موثر باشد.

محمدی اضافه کرد: در حال حاضرپرداختی پزشکان بخش دولتی مشمول سقف کارانه و پلکان قرار گرفته که امیدواریم مشکل حل شود زیراوقتی دریافتی پزشک سقف مشخصی داشته باشد پزشک تمایل به انجام عمل جراحی در مراکز دولتی ندارد و در نهایت بیمار به بخش خصوصی مراجعه می‌کند وباید هزینه بیشتری پرداخت کند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.