دیدار تیم‌های فوتسال قند کاترین آمل و مقاومت البرز فردا برگزار می‌شود.

دیدار تیم‌های فوتسال قند کاترین آمل و مقاومت البرز از سری مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال ایران در روز جمعه ۲۳ دی ماه از ساعت ۱۶ در سالن انقلاب شهرستان کرج برگزار می‌شود.

تیم قند کاترین که در روز‌های اخیر تمرین‌های بسیار خوبی انجام داده آماده می‌شود تا در دیداری حساس که مهم‌ترین دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال ایران است به مصاف کرجی‌ها برود و با یک برد شیرین به خانه برگردد تا دل هواداران خود در مازندران و شهرستان آمل را شاد کند.

تیم فوتسال قند کاترین آمل هم اکنون در رده یازدهم جدول و تیم مقاومت البرز در رده سیزدهم جدول رده بندی بازی‌های لیگ برتر قرار دارند که هر دو تیم به سه امتیاز حساس این دیدار در آستانه پایان بازی‌های لیگ برتر فوتسال، نیازی مبرم و حیاتی دارند.

این دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که تیم فوتسال قند کاترین آمل در هفته گذشته در یک بازی خوب نتیجه را ۴ بر ۲ به سود مس سونگون ورزقان واگذار کرد و مقاومت البرز هم برنده ۲ بر ۱ بازی مقابل صنایع هرمزگان بود.

دیدار رفت دو تیم فوتسال قند کاترین آمل و مقاومت البرز از سری مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتسال با نتیجه ۵ بر ۴ به سود تیم کاترین در سالن پیامبراعظم آمل به پایان رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار