جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی از حماسه آفرینی مردم در اعلام انزجار از اقدام هتاکانه نشریه فرانسوی علیه مقام مرجعیت و ولایت تقدیر کرد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی از حماسه آفرینی مردم در اجتماع عظیم اعلام انزجار از اقدام هتاکانه نشریه فرانسوی علیه مقام مرجعیت و ولایت تقدیر کرد،در این پیام آمده‌است:مواضع روشنگرانه مراجع عظام تقلید و حضور مؤمنانه مردم غیور، علمای اعلام و فضلای گرانقدر حوزه علمیه قم در تجمع بزرگ اعلام حمایت از مرجعیت و ولایت؛ در پاسخ به اقدام وقیحانه نشریه هتاک فرانسوی، سرشار از عزت و عظمت بود.

پیام حاکیست: پیوند مردم با مرجعیت دینی و مقدسات، پیوندی قلبی و الهی است که در خیزش و خروش انقلابیشان آن را به رخ دشمنان اسلام و انقلاب کشیدند. مستدام باد این گام‌های استوار و درود خدا بر این مجاهدان بصیر، لحظه‌شناس و میدان‌دار.

نشریه شارلی ابدو در پی اقدام سخیف خود مبنی بر راه‌اندازی یک مسابقه بین‌المللی برای رسم کاریکاتور، ویژه‌نامه ۱۴ دیماه ۱۴۰۱ خود را با تصاویری به شدت موهن همراه با الفاظ و عباراتی زشت و توهین‌آمیز به این امر اختصاص داد.

وزارت امور خارجه در واکنش به اقدام سخیف این نشریه در بیانیه‌ای عنوان کرد: ایران سکوت در برابر اقدام ضد فرهنگی و ضد انسانی نشریه مبتذل فرانسوی را برنتابیده و ضمن بازنگری در مناسبات فرهنگی با فرانسه و بررسی امکان ادامه فعالیت فرهنگی فرانسه در ایران، در گام نخست فعالیت انجمن ایران شناسی‌فرانسه در ایران را تعطیل می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۲۲ دی ۱۴۰۱
این مکرون ملعون عاقبت این کارش رومیبینه بزودی روسیاه عالم میشه
آخرین اخبار