استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۶۵ کارگاه و واحد تولیدی تعطیل شده در استان به مدار تولید بازگشته‌اند و از راه‌اندازی مجدد کارگاه‌های تولیدی تعطیل‌شده حمایت می‌شود.

غلامعلی حیدری در نشست مشترک شورای اداری و نشست معارف مدیران استان در دفتر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: در دهه مبارک فجر امسال طرح‌های مطلوبی در استان به بهره‌برداری می‌رسد و میزان اعتبار هزینه‌شده برای این طرح‌ها دو برابر طرح‌های افتتاح شده هفته دولت است.

وی افزود: با توجه به حجم بالای تبلیغات سوء دشمن، دهه فجر بهترین فرصت برای بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران به نسل جوان به شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید


حیدری از مدیران دستگاه‌های اجرایی درخواست کرد در این مدت با فعال کردن روابط عمومی‌ها و ارتباط مستمر با رسانه‌ها، فعالیت انجام شده را بیان کنند و دستاورد‌های انجام شده را تبیین کنند.

وی اظهار داشت: امروز جهاد تبیین مدیران دستگاه‌های اجرایی، خدمت‌رسانی به مردم است و در برابر هجمه دشمنان که به دنبال ناامیدی و ایجا یاس در جامعه هستند، فرایند و روند اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های دستگاه‌های خود را به اطلاع عموم برسانند.

حیدری ایجاد اشتغال را یکی از برنامه‌ها مهم دانست و اضافه کرد: برای اشتغالزایی در دولت گام‌های بلندی برداشته شده است و در استان نیز این گام‌ها باید محکم و جدی‌تر برداشته شود.

وی افزایش بهره‌وری و بهره‌گیری از شرکت‌های دانش بنیان در راستای ایجاد اشتغال را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: سطح گلخانه‌های استان ۳۰ هکتار بود که اکنون ۲۵ هکتار دیگر افزایش یافته است و ۳۰۰ هکتار دیگر نیز به این سطح اضافه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار