رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان از وقوع ۱۳ هزار و ۹۳۶ مورد تصادف در استان خبر داد.

مهدی غیبی رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان اظهار کرد: در ۹ ماهه امسال، ۷۹ هزار و ۴۹۹ ماموریت توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ لرستان انجام شده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۶۵ هزار و ۷۸۲ مورد بوده ۱۳ هزار و ۷۱۷ مورد افزایش ماموریت را نشان می‌دهد.

او اضافه کرد: در این مدت ۱۳ هزار و ۹۳۶ مورد تصادف در لرستان رخ داده که فوتی‌های ناشی از تصادف ۱۲۳ نفر گزارش شدند و این درحالیست که تعداد تصادفات و فوتی‌های ناشی از تصادف در مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۱۰ هزار و ۹۹۰ و ۱۰۸ نفر فوتی بوده است.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفت: ماموریت‌های غیرتصادفی در این مدت ۶۵ هزار و ۵۶۳ مورد بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۵۴ هزار و ۷۹۲ مورد بوده افزایش ۱۰ هزار نفری را نشان می‌دهد.

غیبی عنوان کرد: در این مدت نه ماهه، فوتی‌های ناشی از تصادفات ۱۲۳ نفر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۱۰۸ نفر گزارش شده ۱۵ افزایش را نشان می‌دهد.

او افزود: همچنین فوتی‌های غیرتصادفی امسال ۱۰۹۸ مورد گزارش شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۲۴۹ نفر بوده کاهش ۱۵۱ نفری را نشان می‌دهد.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان اظهار کرد: میانگین رسیدن اورژانس ۱۱۵ به مکان وقوع صحنه تصادفات شهری ۱۱ دقیقه و جاده‌ای ۲۱ دقیقه اعلام شده است.

غیبی گفت: در مجموع ۳۰۲ هزار و ۱۹۷ تماس در این مدت ۹ ماهه با اورژانس ۱۱۵ لرستان انجام شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار