استاد حوزه و دانشگاه گفت: جوانان عزیز فریب سلبریتی‌های فراری خائن و وطن فروشی را که همه اسباب و اثاثیه خود را جمع کرده و به خارج فرار کرده اند، نخورند.

حجت‌الاسلام محمد مهدی ماندگاری دیشب در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار شهید «حیدر سهرابی» معاون گردان ۱۵۹ قیس ابن مسهر نهاوند در عملیات کربلای پنج و شهیدان شوهانی و رفیعی از مدافعان امنیت در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) نهاوند گفت: عمر دوران هنری سلبریتی‌های خائن و وطن فروش بسیار کوتاه است و محبوبیت سلبریتی نمک نشناس و خائن با تمام زرق و برق هایش حداقل ۱۰سال بیشتر نیست و بعد هم از یاد می‌روند، اما شهدا برای همیشه جاودانه هستند و هر محفلی که برپا می‌شود مردم از آن‌ها یاد می‌کنند.

او افزود: طرف به واسطه امنیتی که در کشور از برکت خون شهدا داریم و با حمایت‌های این ملت بزرگ سلبریتی شد و اسباب و اثاثیه خود را فروخته و رفته اند خارج و جوانان را دعوت به آشوب می‌کنند همچنین اخیرا دشمنان ملت ایران اینقدر خوار و درمانده شده اند که روی به کاریکاتور کشی آورده و این نشان از اوج بدبختی و ذلت آن‌هاست.

حجت الاسلام ماندگاری گفت: شهیدان حیدر سهرابی، احمد شوهانی و مهدی رفیعی از غرور آفرینان عملیات کربلای پنج و امنیت داخل کشو و مدافع حرم بودند همه ما باید قدر دان خانواده‌های این عزیزان باشیم.

استاد حوزه و دانشگاه کشور گفت: این شهدا برای برقراری آرامش و امنیت زندگی ما جان و مال خود را فدای ولایت و مردم کردند بدون اینکه از جامعه طلبکار باشند، زیرا خدا را حاضر و ناظر بر اعمال و رفتار خود می‌دانستند.

جوانان عزیز فریب سلبریتی‌های فراری و وطن فروش را نخورید

حجت الاسلام ماندگاری گریزی به دلاوری‌های حاج قاسم و ارتباط با خدا و ولایت زد و گفت: حاج‌قاسم به واسطه معامله پرسودی که با خداونددر این جهان کرد به خیر و سعادت دنیا و آخرت رسید و عامل اصلی این سعادت دنیوی و آخروی در توسل زیاد ایشان به خدا و اطاعت از ولایت بود.

او اصلی‌ترین وجه تمایز فرماندهی سردار شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی با سایر فرماندهان ارشد نظامی جهان را اخلاص و معنویت پررنگ این شهید والامقام دانست.

جوانان عزیز فریب سلبریتی‌های فراری و وطن فروش را نخورید

استاد حوزه و دانشگاه کشور گفت: مکتب شهید سلیمانی مکتب خواستن، توانستن و کار کردن برای مردم و رضای خداست بود و فرق آدم‌ها در این است که حاج‌قاسم همیشه  زبانش مشغول به دعا بود و‌ خود را سرباز کوچک ولایت و در خدمت به مردم می‌دانست.

کارشناس مسائل مذهبی و سیاسی گفت: امروز باید مواظف فتنه‌های شیطان باشیم و مانند بعضی از سلبریتی‌ها به دام دشمنان نیفتیم امروز خیلی‌ها از جمله آمریکا، اسراییل، شبکه اینترنشنال سعودی و منافقان ادعای  دلسوزی برای مردم ایران  را دارند.

در پایان این مراسم ازخانواد‌های سردار شهید حیدر سهرابی معاون گردان ۱۵۹ قیس ابن مسهر در عملیات کربلای ۵ و شهدای امنیت شهید احمد شوهانی و مهدی رفیعی قدر دانی شدهمچنین یک شهید گمنام عملیات کربلای ۵ از تهران میهمان مراسم بود.

جوانان عزیز فریب سلبریتی‌های فراری و وطن فروش را نخورید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.