تجربه مدیریت سلامت، در ستاد مقابله با کرونا

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: نشست های مقابله با کرونا در سطح ملی و استانی از تجربیات ارزشمند در مدیریت بهداشت و سلامت جامعه است.

محمدرضا جان‌نثاری در ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا که فرمانداران استان هم از طریق ارتباط تصویری در آن حضور داشتند گفت: در روز‌های اوج گیری ویروس کرونا تجربیات بسیاری را به دست آوردیم و البته هزینه این تجربیات را پرداخت کردیم.

او با بیان اینکه ضروری است جلسات این ستاد به عنوان یک تجربه بهداشتی حفظ شوند ادامه داد: به جای «ستاد مدیریت و مقابله با کرونا» نام «کارگروه مدیریت فوریت‌های بهداشتی و درمانی» را برای جلسات ستاد انتخاب می‌کنیم که مدیریت و مقابله با کرونا فقط یکی از وظایف آن خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان اظهار کرد: جلسات ستاد با اعضای مشخص به صورت مستمر و در زمان‌های تعیین شده برگزار خواهد شد تا این ساختار از دست نرود و بتوانیم نظام بهداشت و درمان را به صورت آماده باش نگه داریم.

جان‌نثاری ضمن تاکید براستمرار رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، گفت: تکمیل مراحل واکسیناسیون، استفاده از ماسک به ویژه در اماکن سربسته و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از مواردی است که باید مردم رعایت کنند.

او از صداوسیمای مرکز اصفهان خواست با طراحی و اجرای برنامه‌های متنوع مردم را به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تشویق کند تا با رفتار آگاهانه موج هشتم شیوع کرونا با کمترین آسیب پشت سر گذاشته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه سلامت مردم خط قرمز دولت است، بیان کرد: آگاهی مردم بهترین شیوه ما برای مقابله با همه گیری سویه و زیرسویه‌های جدید کروناست وهرگونه غفلت می‌تواند پیامد‌های سنگینی داشته باشد.

جان‌نثاری یادآور شد: خوشبختانه موج جدید کرونا در کشور و استان اوج نگرفته و این نشست با هدف آمادگی مسئولان و مردم برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.