پس از تکذیبیه عزل یکی از مدیران شهرداری منطقه۴، مشخص شد که این برکنارى تایید است و واقعیت دارد.

چند روز گذشته، رییس سازمان بازرسى شهردارى تهران اعلام کرد که متأسفانه در یکی از مناطق شمالی مشکلی را در برف‌روبی ١٥ دی ماه داشتیم و همکاران با تأخیر اقدامات خود را برای برف‌روبی آغاز کردند که از این جهت سازمان بازرسی پیگیر این موضوع بود و منجر به توبیخ برخی افراد در منطقه شد.

در این راستا، یک منبع آگاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد که مدیر خدمات شهرى منطقه ٤ عزل شده همچنین ٤ نفر از شهرداران نواحى هم توبیخ شدند.

این خبر با واکنش هاى بسیار زیادى روبرو شد و پس از انتشار، سازمان بازرسی شهرداری تهران با انتشار اطلاعیه‌ای، خبر عزل مدیرکل خدمات شهری منطقه ٤ تهران را تکذیب کرد.

به همین دلیل با سخنگوى شوراى شهر تهران به گفتگو نشستیم.او در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: این موضوع را بنده از معاون خدمات شهرى شهردارى تهران پیگیرى کردم و به بنده اعلام کردند که گویا در منطقه ٤ این برکنارى بوده است.

وى ادامه داد: مناطق زیادى درگیر بارندگى‌ها هستند، اما مانورهایى داشتند تا معابر آمادگى داشته باشد، اما ممکن است کوتاهى هم صورت بگیرد و چون این قضیه مهم است، شهردار منطقه ٤ تهران رییس اداره خدمات شهرى خود را برکنار مى کند.

سخنگوى شوراى شهر تهران بیان کرد: به ٣ الی ٤ نفر از شهرداران نواحى هم تذکراتى داده شده و توبیخ شدند، چنین مساله اى را با رییس سازمان بازرسى هم مطرح کردم و همین موضوع اتفاق افتاده است.

نادعلى تاکید کرد: شهرداران مناطق به صورت شبانه روزى فعالیت مى کنند که شهر زیست پذیرتر باشد و اگر کوتاهى صورت بگیرد، همکاران صیانت مى کنند، ما هم به عنوان اعضای شورا وظیفه نظارتی داریم و از این نظارت هاى داخلى حمایت مى کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار