سرپرست شرکت گاز کرمانشاه با اشاره به برودت هوا در روز‌های آینده در استان و رعایت مصرف گاز در سازمان‌ها و ادارات، گفت : ادارات، دستگاه‌های اجرایی و مدارس استان کرمانشاه در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۲۱ و ۲۲ دی ماه با ۲ ساعت تاخیر کار خود را شروع می‌کنند.

ناصر حسینی سرپرست شرکت گاز کرمانشاه ساعت شروع فعالیت ادارات، دستگاه‌هایی اجرایی و مدارس را در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۲۱ و ۲۲ دی ماه ۹ و ۴۵ دقیقه صبح اعلام کرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون گاز بسیاری از نیروگاه ها، صنایع و کارخانه‌های بزرگ و تولیدی استان قطع است از شهروندان خواست دمای خانه و محیط کار و زندگی خود را بین ۱۸ تا ۲۱ درجه قرار دهند.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با اعلام اینکه در شبانه‌روز گذشته بیش از ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار متر مکعب گاز در استان مصرف شد، از افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی مصرف گاز در استان نسبت به مشابه سال ۱۴۰۰ خبر داد.

وی افزود: این در حالی است که از سال ۱۴۰۰ تا امروز؛ سه درصد مشترکان گاز در استان افزایش یافته و عدم رعایت مصرف توسط مشترکان خانگی عامل اصلی افزایش مصرف گاز در استان است.

وی بیان داشت: از ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار متر مکعب گاز مصرفی در استان؛ بیش از ۱۳ میلیون مترمکعب آن توسط مشترکان خانگی مصرف می‌شود، بنابراین شهروندان و خانواده‌ها باید در مصرف بهینه گاز دقت بیشتر داشته باشد و دمای خانه را در دمای ۱۸ درجه نگه دارند.

حسینی از کنترل و پایش منظم و مرتب مصرف گاز تمام ادارات، ارگان‌ها و دستگاه اجرایی استان به طور روزانه خبر داد و گفت: هرگاه مصرف گاز اداری و سازمانی بالای ۱۸ درجه قرار گیرد؛ فورا به آن‌ها هشدار می‌دهیم و خوشبختانه تمام دستگاه‌های اجرایی رعایت مصرف بهینه گاز را در دستور کار قرار داده‌اند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.