شهردار شهرکرد گفت: برف‌روبی خیابان‌های اصلی شهر روبه اتمام است و این عملیات با توجه به برودت هوا تا پایان امشب ادامه دارد.

محمدحسین اضافه کرد: با اعلام آماده‌باش برای بارش‌ها از دو روز گذشته، تمام ادوات، تجهیزات و نیرو‌های انسانی شهرداری در چهار ناحیه شهر آماده بودند و با آغاز بارش برف در محل‌های تعیین شده مستقر شدند.

وی افزود: با آغاز بارش برف و شدت گرفتن آن از شب گذشته، عملیات برف‌روبی و ریختن شن و نمک آغاز شد؛ به دلیل دمای زیر صفر درجه سانتیگراد نوع و شدت برف متفاوت و شن و نمک بیشتری مورد نیاز بود.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: برف‌روبی در خیابان‌های پرتردد مانند کاشانی از ساعت ۲۱ چندین بار انجام و در چهار ناحیه شهر از ساعت ۲۳ آغاز شد.

واحدیان اضافه کرد: برف‌روبی به دلیل شدت بارش برف باید چندین بار انجام می‌شد.

وی تصریح کرد: نیرو‌های انسانی و خدماتی شهرداری پا در رکاب عملیات را آغاز کردند، اما ادوات برف‌روبی در مرکز استان کافی نیست.

شهردار شهرکرد ادامه می‌دهد: در مراکز غربی، شمالی، منظریه، باباولی، بلوار فرهنگ، کوی فرهنگیان، جهاد و میرآباد شدت بارش برف بیشتر بود، به نحوی که با وجود یک‌بار برف‌روبی، بازهم برف روی زمین نشست.

واحدیان تاکید کرد: اکنون شرایط به نسبت خوب و خیابان‌های اصلی در حال برف‌روبی است. خیابان‌های اصلی پاکسازی شده اند. پاکسازی کوچه‌ها از سمت میرآباد آغاز شده است و برف‌روبی محدوده داخل شهر از دو تا سه ساعت آینده آغاز خواهد شد، برف‌روبی ناحیه غرب هم انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید


شهردار شهرکرد با بیان اینکه برای انجام این عملیات تنها شهرداری در مرکز استان در حال فعالیت است، افزود: از تجهیزات بخش خصوصی کمک گرفتیم تا خدمات‌رسانی بهتر شود، بابت نبود امکانات از مردم عذرخواهی می‌کنیم، از صبر آن‌ها سپاسگزاریم و امیدواریم با مشارکت بیشتر ما را همراهی کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار