فرماندار کوهرنگ گفت: با وجود عملیات ۲۴ ساعته برف‌روبی در شهرستان و بازگشایی محور‌های اصلی، راه ارتباطی ۶۰ روستا همچنان مسدود است که تا آخر وقت روز سه‌شنبه بازگشایی می‌شود.

شهباز اکبری گفت: در حال حاضر با تلاش راهداران، تمامی محور‌های اصلی و گردنه‌های شهرستان باز است، اما به سبب بارش برف تردد با کندی همراه با لغزندگی انجام می‌گیرد از همین رو توصیه می‌شود رانندگانی که قصد تردد در محور‌های این شهرستان را دارند خودرو‌های خود را مجهز به زنجیرچرخ کرده و به نکات ایمنی توجه لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: حدود ۶۰ روستای شهرستان برف‌گیر است و حجم بالای برف محور‌های ارتباطی این روستا‌ها با مرکز شهرستان شهرستان را قطع کرده است که راهداران و نیرو‌های خدماتی به ترتیب اولویت در حال بازگشایی این محور‌ها هستند و پیش‌بینی می‌شود تا آخر وقت امروز انجام شود.


بیشتر بخوانید


فرماندار کوهرنگ تصریح کرد: با وجود آماده‌باش دستگاه‌های خدمات‌رسان و ستاد مدیریت بحران شهرستان، تاکنون مشکلی در این شهرستان رخ نداده و وضعیت عادی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۲۱ دی ۱۴۰۱
دروغ یک شبه ما جاده روستا بسته است
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۳:۲۷ ۲۰ دی ۱۴۰۱
شهرستان پهناور و کوهستانی کوهرنگ باید با نلاش نمایندگان و مسولان استان به دو یا سه شهرستان چلگرد و بازفت و صمصامی تبدیل گردد تا فاصله خدمات و خدمت رسانی و در وقت و عمر مردم و هم هزینه ها هم صرفه جویی شود
شهرستان شدن دو بخش بازفت و صمصامی کمک بزرگی به توسعه و پیشرفت در شمال استان خواهد بود
آخرین اخبار