دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: دستگاه قضایی در برخورد با هنجارشکنان و افرادی که ارزش‌های جامعه اسلامی را روی پا می‌گذارند، بدون اغماض و چشم پوشی برخورد می‌کند.

حسن رجبی دادستان عمومی و انقلاب قزوین در نشست کارگروه نظارت و پیشگیری از جرائم و تخلفات حوزه عفاف و حجاب گفت: در برخورد و مواجهه با هجمه‌های دشمنان برعهدی که بسته ایم، ثابت قدم هستیم.

وی در ادامه گفت: در ایام اغتشاشات حجاب بهانه‌ای بیش نبود بلکه هدف دشمنان اصل نظام بود که باید به این مساله توجه داشت.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین با بیان اینکه باید روزنه‌های نفوذ دشمن را پر کرد، افزود: باید با افرادی که ارزش‌های جامعه اسلامی را هدف گرفته اند برخورد داشت و در همین راستا با هر مدیری که به این مقوله نداشته باشد و با منکرات برخورد لازم را نکند، مورد مواخذه دستگاه قضا قرار می‌گیرد.

این مقام قضایی همچنین تاکید کرد: هنجارشکنی در حوزه عفاف و حجاب را نباید کم اهمیت جلوه داد و در این رابطه باید هرکس در جایگاه، سمت و کسوتی که دارد مجری قانون باشد و در برخورد با هنجارشکنی‌ها بی تفاوت عمل نکند.

رجبی خاطرنشان کرد: مدیران و خواص باید اقدامات مؤثری در این زمینه انجام دهند و نسبت به اتفاقات برنامه ریزی شده دشمن در عرصه هنجارشکنی ها، منفعل نباشند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین همچنین هشدار داد واحد‌های صنفی که متصدیان آن‌ها کشف حجاب کنند پلمب می‌شوند و همچنین راننده یا سرنشین خودرو اگر تداوم در کشف حجاب داشته باشد خودروی مربوطه تا یک ماه توقیف خواهد شد.

وی اظهار داشت: برای مدیرانی که در حوزه صیانت از عفاف و حجاب کم کاری کنند یا ترک فعل داشته باشند نیز برخورد‌هایی از سوی دادستانی پیش بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار