رئیس سازمان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از آمادگی کامل اورژانس استان برای تداوم خدمات‌رسانی خود در پی هشدار هواشناسی و شرایط بارش برف خبر داد.

تقی دولت آبادی گفت: با توجه  به برودت هوا و هشدار هواشناسی و بارش برف، تمامی آمبولانس‌های موجود در مراکز بهداشتی و درمانی بخصوص بیمارستان‌ها با تجهیزات کامل فنی زمستانی شامل زنجیر چرخ، ضد یخ، وسایل گرمایشی و... تجهیز شده است.

او گفت: آموزش‌های مورد نیاز در راستای بهره‌برداری از تجهیزات مذکور و آمادگی در ارائه خدمات مطلوب ارائه شده و تدابیر لازم برای جلوگیری از یخ‌زدگی دارو‌ها و سرد شدن سرم‌های مصرفی موجود در آمبولانس‌ها و پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای ۱۱۵ اتخاذ شده است.

رئیس سازمان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در مسیر تردد داخل بیمارستانی برای مقابله با یخ‌زدگی، تمامی تجهیزات برف‌روبی شامل بیل، جارو و نمک و... موجود شد.

 دولت آبادی گفت: تمامی پیش‌بینی‌های تمهیدات لازم در خصوص فراخوان نیرو‌های خارج از شیفت جهت مقابله با شرایط بحرانی مرتبط با سرما و برف انجام شده است.

رئیس سازمان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای کاهش خطرات مرتبط با خوابگاه‌ها به خصوص مسمومیت با co و بازدید و اطمینان از کارکرد سیستم‌های گرمایشی، دیزل ژنراتور‌ها به خصوص در مراکز درمانی صورت گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.