مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: با توجه به آزمایشات فنی و اعلام کارگزار، استحکام‌بخشی مسکن ملی فرهنگیان همدان مشکلی ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان افزود: با توجه به آزمایشات فنی و اعلام کارگزار، استحکام‌بخشی مسکن ملی فرهنگیان همدان مشکلی ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: با توجه به آزمایشات فنی و اعلام کارگزار، استحکام‌بخشی مسکن ملی فرهنگیان همدان مشکلی ندارد.

ایوب اسداللهی افزود: طرح نهضت ملی که ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) کارگزار این طرح است، در حال اجراست و تاکنون بحث امور مربوط به نظام مهندسی، پروانه‌ها در حال پیگیری هستند.

او گفت: یکی از اقدامات قانونی اجرای طرح، اخذ مجری است و با توجه به جا به جا‌هایی که در نقشه‌ها صورت گرفته است از جمله وضعیت خاک و در نهایت با جمع بندی‌ها و تحکیم اثری که صورت گرفت و بر اساس آن طراحی صورت گرفت و ستاد اجرایی در حال انجام طرح هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی همدان تصریح کرد: با تأیید نقشه‌های نهایی طرح با سرعت لازم ادامه پیدا خواهد کرد.

اسداللهی در مورد استحکام و بلاتکلیفی این طرح گفت: بحث بلاتکلیفی قبلاً مطرح شده بود و تحکیم بستر انجام گرفت و منتظر آزمایشات فنی بودیم که باید نتیجه می‌داد و خوشبختانه آزمایشات فنی انجام شد و بر اساس اعلام کار گزار آزمایشات نتیجه مثبتی داشت و بر اساس طراحی‌ها و نقشه‌ها به زودی بعد از اخذ مجوز‌های لازم از نظام مهندسی کار ادامه پیدا خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار