رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی اواخر هفته جاری برگزار می‌شود.

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی روز‌های ۲۸ تا ۳۰ دی ماه در سالن هفت‌تیر تهران برگزار خواهد شد و حضور همه مدعیان منهای کشتی گیرانی که مجوز دارند در این رقابت‌ها الزامی است.

علیرضا سرلک دارنده مدال نقره رقابت‌های جهانی کشتی آزاد سال ۲۰۲۱ که در جهانی ۲۰۲۲ در همان دور نخست مقابل حریف چینی مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت همچنان به عنوان یکی از مدعیان وزن ۵۷ کیلوگرم شانس ملی پوش شدن در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ را خواهد داشت و بر همین اساس طبق چرخه انتخابی باید در مسابقات قهرمانی کشور به میدان برود.

در همین راستا علیرضا سرلک درباره میزان آمادگی‌اش برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور، گفت: با قدرت آماده شرکت در این رقابت‌ها و شکست همه حریفان هستم، خدارا شکر همه چیز خوب و نرمال پیش رفته و با این آمادگی که دارم باید کشتی‌های خوبی در مسابقات کشوری بگیرم. خصوصا آنکه در وزن ۵۷ کیلوگرم همه مدعیان حضور دارند و بعد از آن هم قرار است نفرات برتر کشور به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شوند.

وی درباره ناکامی اش در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ صربستان، گفت: به دلیل آنکه بعد از مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ، چند بار بدنم در اوج و افت قرار گرفته بود در جهانی بلگراد یک لحظه بدنم کُپ کرد و با وجود آنکه تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته بودم و آمادگی مطلوبی هم داشتم، ولی نتیجه آنطور که انتظار داشتم رقم نخورد.

نایب قهرمان کشتی آسیا با بیان اینکه بعد از رقابت‌های جهانی صربستان سه کشتی در لیگ گرفته است، عنوان کرد: در رقابت‌های لیگ امسال دو برد داشتم و به حریف روس ۳-۳ باختم، اما با برنامه ریزی که دارم تمام تلاش را خواهم کرد که ضمن رسیدن به دوبنده تیم ملی، بهترین عملکرد را در جهانی سال ۲۰۲۳ داشته باشم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار