استاندار لرستان گفت: اقدامات لازم برای تامین اعتبار پروژه‌های مربوط به مصوبات سفر رییس جمهور به لرستان در دستور کار قرار دارد و دولت در اجرای این مصوبات مصمم است.

فرهاد زیویار در دیدار با محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور اظهار کرد: آزاد سازی کامل قلعه تاریخی فلک افلاک و مجموعه باغ گلستان از موضوعات مهمی است که یکی از مطالبه مردم استان است.

وی افزود: پیگیری تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای رفع مشکلات پروژه راهبردی راه آهن دورود _ خرم آباد نیز در جلسه امروز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات خوبی در این رابطه اتخاذ شد.

زیویار اظهار کرد: پروژه سد معشوره دیگر محور مهم جلسه امروز با معاون اجرایی رئیس جمهور بود که گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته به منظور اجرایی نمودن پروژه مذکور ارائه شد و با توجه به انتفاع مردم چند شهرستان در صورت بهره برداری از پروژه سد معشوره بویژه در فصول گرم و کم آبی، بر لزوم تسریع در تأمین اعتبار این پروژه نیز تاکید شد.

استاندار لرستان ادامه داد: با توجه به در پیش بودن دور دوم سفر رییس‌جمهور محترم و معاون اجرایی رئیس جمهور به استان، مقدمات این سفر مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

وی گفت: همچنین گزارشی از آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌های مربوط به مصوبات سفر و همچنین اعتبارات اختصاص یافته به معاون اجرایی رئیس جمهور ارائه شد.

گفتنی است دکتر منصوری معاون اجرایی رییس جمهور در پایان این جلسه ضمن اعلام آمادگی برای پیگیری و مساعدت در اجرای مصوبات سفر، بر لزوم انجام کمک‌ها به استان تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار