استان قزوین در نهضت ملی مسکن رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

 فرماندار قزوین در نشست با اهالی رسانه گفت: طی بهمن ماه سال جاری واحد‌های ساخته شده در قالب مسکن شهری و مسکن محرومان و روستایی به متقاضیان واگذار می‌شود.

کاظمی افزود: قطار تولید مسکن به حرکت درآمده و با اقدماتی که در حال انجام است دولت به تولید ۴ میلیون مسکن‌برسد.

وی در ادامه با اشاره به راه اندازی سایت مسکن مهر گفت: در شهر‌های اقبالیه، کوهین و معلم کلایه امکان بارگذاری وجود دارد، ولی درخواست پایین است.
فرماندار قزوین افزود: در اقبالیه بیش از ۱۰ هزار نفر برای مسکن مهر تا سه مرحله واریزی داشتند که بخشی از این واحد‌ها در اقبالیه و مهرگان ساخته می‌شود.

کاظمی اظهار داشت: در قزوین و مهرگان ۱۶ هزار و ۷۰۰ نفر ثبت نام کردند و مراحل واریزی خود را انجام دادند.

وی، گازرسانی به ۲۰۱ روستا، اصلاح روشنایی معابر، آب رسانی به روستا، پلمب ۱۰۹ چاه غیر مجاز، پرداخت ۶۹۷ مورد تسهیلات روستایی را از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در این شهرستان بیان کرد.

کاظمی در ادامه با اشاره به پرداخت صددرصدی مطالبات گندمکاران گفت: برای اولین بار خرید تضمینی زیتون در سطح استان انجام شد که اگر این اتفاق نمی‌افتاد باغداران خسارت سنگینی متحمل می‌شدند.

وی با بیان اینکه قزوین در حوزه مسکن جزء سه استان گران کشور است تصریح کرد: معضل اندیشه بعد از ۲۰ سال حل شد و متقاضیان در این شهرک می‌توانند جواز ساخت دریافت کنند.

فرماندار قزوین با تاکید بر اینکه مشکلات شهرک عظیمیه در حال پیگیری است از حمایت ۸۰ میلیارد تومانی دولت برای زیرساخت باغ عمران خبر داد.

کاظمی تصریح کرد: دولت سیزدهم در ابتدای مسیر سند تحولی را برای اولین بار در اختیار افکار عمومی قرارداد و از اصحاب رسانه به نقد دعوت کرد.

فرماندار قزوین، عدالت محوری، فساد ستیزی، میدان داری مردم با پیشتازی جوانان به عنوان الگوی راهبری تحول و خیزش علمی برای تولید ثروت را چهار ویژگی دولت بیان کرد که می‌توان دولت را با این سند مورد ارزیابی قرار داد.

وی گفت: اصرار دارم که در نقد این دولت و همه دولت‌ها آن چیزی که اتفاق افتاده است به دستاورد‌هایی که رقم خورده توجه شود.

فرماندار قزوین اجرای برخی پروژه‌های آبرسانی برای رفع مشکلات ۵۰ ساله، کاهش نرخ رشد نقدینگی، تفاهم با روسیه، سوآپ گازی بین ایران و دیگر کشورها، تامین واکسن، شفاف سازی صورت‌های مالی بانک‌ها و شرکت‌های دولتی برای اولین بار، افزایش ۲۰ درصدی میزان صادرات، عضویت در پیمان منطقه‌ای شانگ‌های بعد از ۱۵ سال از جمله فعالیت‌های دولت سیزدهم بیان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.