امینی گفت: ما نمی‌گوییم معابر اهواز ایده‌آل هستند، اما به دلیل باران‌های اسیدی، ماندآب فاضلاب و مشکلات گذشته شبکه فاضلاب، خیابان‌ها به این روز درآمده‌اند.

رضا امینی با اشاره به مشکلات حفاری ها در اهواز می‌گوید: یکی از مهم‌ترین چالش‌های شهر اهواز، بحث معابر شهر و نارضایتی مردم از وضعیت موجود است که گاهی بر اثر حوادث طبیعی این وضعیت نیز تشدید و غیرقابل تحمل‌تر می‌شود در نتیجه با وجود زحماتی که کشیده می‌شود نارضایتی ایجاد می‌کند.

او افزود: بعد از آب و هوا، راه مهم‌ترین نقش را در زندگی شهری دارد و باید با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی، کیفیت معابری که با هزینه مردم ایجاد شده‌اند، حفظ شود و کاهش نیابد.

آقای امینی در نود و چهارمین جلسه شورای شهر اهواز که امروز (۱۹ دی‌ماه) در خصوص برنامه سالانه خدمات شهری در چارچوب اعتبارات و بودجه دستگاه‌های مختلف برگزار شد، یادآور شد که «یکی از درد‌های شهرداری‌ها در سال‌های اخیر، نبود هماهنگی بود.»

به گفته شهردار اهواز تلاش شهرداران گذشته نیز برای ایجاد مدیریت واحد شهری بود که محقق نشد و در نهایت این موضوع با یک درجه تنزل و عقب‌نشینی، به موضوع مدیریت هماهنگ شهری تبدیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.