مدیر روابط عمومی بانک کشاورزی استان اصفهان از افزایش ۸۹ درصدی پرداخت تسهیلات به متقاضیان در امسال نسبت به سال ۱۴۰۰ خبر داد.

حشمت‌الله صفری، امروز در کارگروه روستایی و عشایری استان اصفهان، مجموع ارقام تسهیلاتی پرداخت شده در سال ۱۴۰۱ را ۷۲ هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

او اضافه کرد: برای مثال از محل توسعه و گسترش طرح‌های سرمایه‌ای کشاورزی بند الف تبصره ۱۸، نزدیک به چهار هزار میلیارد و در زمینه پرواربندی دام عشایر ۸۷ میلیارد ریال پرداخت شده است.

صفری ادامه داد: در بخش مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها ۱۰ هزار میلیارد، تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری سه هزار میلیارد و برای اشتغال افراد تحت پوشش کمیته امداد و مددجویان بهزیستی ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.
راه‌اندازی ۶۴۰ خانه ورزش روستایی در استان
رییس گروه توسعه ورزش روستایی و عشایری اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در این جلسه از راه‌اندازی ۶۴۰ خانه ورزش روستایی به منظور توسعه ورزش در این قشر از جامعه در سال‌های اخیر تاکنون خبر داد.

رضا مهدیان ادامه داد: استان اصفهان از لحاظ تعداد خانه ورزش روستایی در کشور رُتبه نخست را در اختیار دارد.

او اضافه کرد: همچنین برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی اقوام مشترک در استان با همکاری استانداری با هدف ترویج ورزش در جامعه روستایی و عشایری برنامه‌ریزی شده است.

رییس گروه توسعه ورزش روستایی و عشایری اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان خاطرنشان کرد: در قالب این جشنواره، ورزشکاران ۱۰ شهرستان استان در ۲ رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی اصفهان نیز در این نشست از ضروت افزایش فعالیت‌های فرهنگی و انعکاس آن‌ها با هدف تنویر افکار عمومی سخن گفت.

حجت الاسلام والمسلمین اباذر بختیاری خاطنشان کرد: بویژه در دهه فجر امسال برنامه‌های مرتبط در تمام مجموعه‌ها و سازمان‌های حوزه جامعه کشاورزی، روستایی و عشایری باید افزایش یابد.

کارگروه روستایی و عشایری استان امروز با حضور نمایندگان حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان‌های تابعه جهاد کشاورزی و نهاد‌های مرتبط با جامعه روستایی و عشایری در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی اصفهان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.