شاخص کل بورس با رشد ۱۱ هزار و ۶۷۸ واحدی در تراز یک میلیون و ۶۴۶ هزار و ۹۰۷ واحدی ایستاد.

دوشنبه (۱۹ دی) در ابتدای بازار  شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۴۹۹ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۶۳۸ هزار و ۷۲۹ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با رشد ۱۱ هزار و ۶۷۸ واحدی در تراز یک میلیون و ۶۴۶ هزار و ۹۰۷ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۷ هزار و ۱۵ میلیارد تومان رسید. «شستا»، «تاپیکو» و «فارس» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شستا»، «خگستر» و «خودرو» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن هم با رشد ۳ هزار و ۹۶۲ واحدی روی پله ۴۹۶ هزار و ۴۰۱ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۱۶ هزار و ۶۴۰ میلیارد سهم به ارزش ۷ هزار و ۱۵ هزار تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با رشد ۱۵۱ واحد روی پله ۲۰ هزار و ۹۰۸ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد ۵ هزار و ۵۷۰ میلیارد سهم به ارزش هزار و ۸۹۵ میلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ هزار و ۵۹۶ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فلزات اساسی» و «بانک ها» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های وساپا، شوینده و تکمبا بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های حفارس، شدوص و قنیشا بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های وطوبی، کتوکا، آ س پ بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت گدنا، دبالک و وکبهمن بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های افران، فردا و آفاق بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، فیروزا و افران در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، ثبات و اوصتا و بیشترین عرضه فروش را نماد‌های گدنا، سپیدما و آوند در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های میدکو ۲، خگستر و شستا بیشترین ارزش معامله و نماد‌های شستا، خگستر و میدکو ۲ بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

نماد‌های اراد ۱۰۶۴، اراد ۸۷۴، اراد ۸۶۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کرمان و اراد ۱۰۶۴ حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۱۹ دی ۱۴۰۱
دارایکم ناو 17 هزار تومن
سهم 10-11 هزار تومن
هیچ کجای دنیا . هیچ عقل و منطقی اینو درک نمیکنه جز منظق دلالان و کلاهبرداران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۱۹ دی ۱۴۰۱
همه سود خوب کردن به جز سهامداران مظلوم دارایکم
آخرین اخبار