طلاب و علمای حوزه علمیه برادران و خواهران هرمزگان،توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس مرجعیت را محکوم کردند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در اجتماع روحانیون هرمزگان در حمایت از ولایت و محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به مرجعیت و رهبری گفت: حرکت مذبوحانه این نشریه فرانسوی نشان از استیصال دشمن و پذیرش شکست در جنگ شناختی است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: حوزه‌های علمیه در طول تاریخ همواره یکی از پاسبانان ساحت دین و مرجعیت بوده اند و این توهین را نیز محکوم و برای مردم روشنگری کردند.

او گفت: متولیان این نشریه‌ها که مدعی آزادی هستند جرات نمی‌کنند در موضوعات موهومی مانند هولوکاست اظهار نظر و نقد کنند، زیرا آزادی ادعایی در غرب فقط برای قشر و تفکر خاصی است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ضمن قدردانی از اجتماع طلاب و روحانیون استان در محکومیت این نشریه فرانسوی گفت: ملت آگاه و بصیر ایران جواب این یاوه گویی‌های نشریه فرانسوی و دشمنان نظام را در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهند داد.

حاضران در این اجتماع نیز با سر دادن شعار‌هایی از جمله"‌ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبرماست، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فرانسه، مرگ بر اسرائیل" اقدام نشریه فرانسوی شارلی ابدو در توهین به مرجعیت و رهبری را محکوم کردند.

در پایان حاضران با قرائت بیانیه‌ای ضمن محکومیت توهین این رسانه و سکوت کشور فرانسه، از قوه قضائیه و وزارت امور خارجه خواستار پیگیری قضایی این موضوع شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.