سیدین توانمندسازی مدیران را یکی از ابزارهای مؤثر برای افزایش بهره‌ وری کارکنان و استفاده بهینه از ظرفیت‌ ها و توانایی‌ های فردی و گروهی آنها در راستای اهداف سازمانی عنوان کرد.

سیدحسام سیدین ، رئیس موسسه عالی توسعه و تربیت مدیران نظام سلامت ایران، در جلسه هم اندیشی اولویت بندی نیاز‌های آموزشی دوره توانمندسازی روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، گفت: توانمندسازی، به بالفعل شدن استعداد‌های مدیران کمک می‌کند و مدیران با استفاده از توانمندسازی می‌توانند برای بهبود و توسعه توانمندی‌های کارکنان و استفاده بهتر از این منبع برای کسب اهداف سازمان بهره ببرند.

رئیس موسسه عالی توسعه و تربیت مدیران نظام سلامت ایران، آموزش و توانمندسازی مدیران در حوزه‌های مختلف ازجمله سبک‌ها و مهارت‌های رهبری، حکمرانی نظام سلامت، سیاستگذاری، نوآوری، خلاقیت، ایده پردازی و تحلیل مسائل، را راهکاری برای ارتقای نظام سلامت عنوان کرد.

وی پرورش و توانمندسازی مدیران را موجب پویایی ذهنی و ارتقای توانایی‌های فردی دانست و تصریح کرد: در دوره‌ای که برای توانمندسازی روسای دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور طراحی کرده ایم، متناسب با نظرات و تجارت صاحبنظران این حوزه، ۳ ماژول ۲ روزه در طول ۳ ماه به صورت حضوری و مجازی تدریس خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار