سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: زیرساخت‌های گردشگری در مناطق مختلف شهرستان لردگان تقویت می‌شود.

مرتضی محمدیان دهکُردی تأکید کرد: شهرستان لردگان از ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و پتانسیل‌های فراوانی در حوزه‌های مختلف و به‌ویژه بخش گردشگری برخوردار است.

وی افزود: به همین منظور ارتقای کمی و کیفی زیرساخت‌های گردشگری و برنامه‌ریزی برای جذب سرمایه‌گذاران متقاضی سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید


محمدیان تصریح کرد: شهرستان لردگان با قرارگیری در مسیر ارتباطی استان‌های فلات مرکزی به بنادر جنوب‌غرب و جنوب کشور در طول سال میزبان بسیاری گردشگران و مسافران از نقاط مختلف ایران و جهان است.

وی یادآور شد: وجود و عبور راه‌های شریانی کشور و چهارمحال و بختیاری از شهرستان لردگان باعث شده تا این شهرستان به یکی از مناطق استراتژیک کشور در جابجایی بار و مسافر تبدیل شود.

محمدیان اضافه کرد: وجود آب و هوا، اقلیم و شرایط جوی مناسب در شهرستان لردگان یکی از مهم‌ترین عوامل حضور گردشگران در این شهرستان همزمان با فصل‌های مختلف سال به‌شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار