مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان وبلوچستان از بازگشایی ۳محور فنوج به کتیج رمشک، فنوج_اسپکه و محور جلگه_چاه اسحاق در جنوب این استان خبر داد.

  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان جلال الدین قادری اظهار کرد: بر اثر بارندگی‌های ۱۷ لغایت ۱۸ دیماه ۴ محور فرعی و روستایی در جنوب استان مسدود شد که با تلاش راهداران بعد از فروکش کردن سیلاب سه مسیر ذکر شده بازگشایی شد.

وی ادامه داد:محور روستایی چاهان_زرآباد همچنان مسدود است.

قادری با بیان اینکه ۵۰ گشت راهداری در قالب ۳۴۰ نیرو راهدار و با ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در محور‌های جنوب سیستان و بلوچستان در آماده باش کامل هستند افزود:پس از بارندگی‌های اخیر با تلاش نیرو‌های راهداری ریزش برداری در محور‌های جنوب استان انجام و عملیات بازگشایی محور مسدود شده همچنان ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان وبلوچستان با بیان خسارات ناشی از سیل و طغیان رودخانه‌های محلی در محور‌های جنوب استان گفت:در کیلومتر ۲تا ۱۰ محور جلگه_چاه اسحاق به ۵ دستگاه آبنما خسارت وارد شده که در مجموع میزان خسارت اولیه به زیر ساخت‌های راه‌های ارتباطی جنوب استان تاکنون ۵ میلیارد تومان برآورده شده است.

وی تصریح کرد:هم اکنون به جز محور ذکر شده سایر راه‌های ارتباطی فرعی و روستایی بازگشایی و باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

قادری خاطر نشان کرد:هم استانی‌های عزیز می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های جنوب استان مطلع شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار