مدیرکل حوزه نظارت و اجرا بر خدمات شهری اهواز از رفع مشکلات انباشت زباله‌ها تا ۳ روز آینده در مناطق هشتگانه خبر داد.

انباشت زباله‌ها و جمع نکردن آن از سوی نیرو‌های شهرداری در برخی از مناطق  اهواز مدتی است خاطر شهروندان این کلانشهر را مکدر کرده است، یکی از مسئولان شهرداری در این خصوص توضیحی را ارائه داد.

محمد تقی پور ضمن عذرخواهی از شهروندان در خصوص انباشت زباله‌ها در برخی مناطق اهواز گفت: قرارداد‌های ۳ ساله خدمات شهری مناطق هشتگانه شهرداری در ۲۹ آذرماه به پایان رسید و ابتدای دی ماه پیمانکاران جدید مشغول بکار شدند.

او با بیان اینکه از عملکرد چند نفر از پیمانکاران رضایت نداشتیم و قرارداد‌های جدید منعقد شده، ادامه داد: این تغییرات در حوزه پیمانکاری و شروع بکار مستلزم کمی صبر و تحمل است.

مدیرکل حوزه نظارت و اجرا بر خدمات شهری اهواز جانمایی بیش از ۶ هزار مخزن انباشت زباله طی ۴ یا ۵ روز آینده در مناطق هشتگانه، بکارگیری ماشین آلات تخصصی با شرایط مناسب فنی و شروع بکار  پیمانکاران جدید با شرایط جدید را از اقدامات خدمات شهری شهرداری عنوان کرد.

آقای تقی پور به شهروندان اطمینان داد در ۲ یا ۳ روز آینده معظل انباشت زباله را در سطح مناطق هشتگانه  رفع خواهد شد.

او با توجه به اینکه زباله گیری در شب صورت می‌گیرد  از مردم خواست زباله‌ها را راس ساعت درب منزل قرار دهند، چون قرار دادن  زباله در طول روز نظم عمومی را به هم می‌زند.

مدیرکل حوزه نظارت و اجرا بر خدمات شهری اهواز می‌گوید: تمامی نیرو‌های خدمات شهری تلاش می‌کنند تا خدمات بهتری را به مردم و شهروندان ارائه دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.