مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری کرمانشاه گفت : باتوجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بیش از ۵۰۰ برنامه متنوع در هفته بزرگداشت روز زن و مقام مادر در سطح تمامی شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

زهره رستمی مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری کرمانشاه در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته بزرگداشت روز زن و مقام مادر با تاکید بر اهمیت جایگاه زن و نقش مادر در جامعه اسلامی و دینی گفت : این برنامه‌ها شامل برپایی نمایشگاه‌های متنوع با محوریت بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه زنان، نمایشگاه محصولات دانش بنیان و فناورانه، برگزاری نشست‌های علمی و فرهنگی، برگزاری برنامه‌های شاد در راستای افزایش نشاط اسلامی، تجلیل از بانوان نخبه و موفق، برقراری میزخدمت و روستابازار است.

وی عنوان کرد: در طول این هفته نشست‌های علمی درباره معرفی بررسی و تببین نقش محوری زنان در بازسازی معنوی، تربیتی براساس الگوی سوم زن مسلمان با همکاری دانشگاه‌ها، بسیج جامعه زنان و دفاتر امور بانوان در سطح استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری کرمانشاه تاکید کرد: توجه ویژه به محلات حاشیه نشین و زنان سرپرست خانواده از یک اولویت خاص در برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای این هفته قرار دارد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.