سالانه ۵۱ هزار و ۸۴ واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن چهارمحال و بختیاری ساخته می‌شود.

حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در شورای تامین مسکن، از تامین ۸۰ درصد زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد و گفت: زمین‌های مورد نیاز برای این طرح در استان تفکیک شده است.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساخت تعدادی از واحد‌های مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن چهارمحال و بختیاری افزود: سالانه ۵۱ هزار و ۸۴ واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن استان ساخته می‌شود.


بیشتر بخوانید


مقصودی اضافه کرد: تاکنون ۸۲ هزار و ۸۲۸ متقاضی در چهارمحال و بختیاری برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد ۶۰ هزار و ۱۱۷ نفر واجد شرایط بوده و ۲۳ هزار و ۴۴۵ نفر تائید نهایی شده‌اند.

وی با اشاره به کسری زمین برای ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن در برخی مناطق چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شهر‌های لردگان، فارسان، اردل، بلداجی شهرستان بروجن، باباحیدر شهرستان فارسان و شلمزار مرکز شهرستان کیار در وضعیت بحرانی قرار دارند.

مقصودی اظهار داشت: در طرح نهضت ملی مسکن چهارمحال و بختیاری به ۱۰ هزار ۳۳۱ متقاضی تسهیلات پرداخت و درخواست ۲۳ هزار و ۵۹۵ متقاضی رد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۲۰:۴۷ ۱۸ دی ۱۴۰۱
خوبی این مسکنهای نهضت ملی ویلاسازی ،زمینهای رایگان و شهری و به امید اینکه این مسکنها پر شهرستانهای دهگانه و در همه شهرهای استان چهارمحال و بختیاری ساخته شوند
آخرین اخبار