شایان مقدم رئیس حمایت از مصرف کنندگان استان یزد گفت: هر مصرف کننده که از کالایی رضایت ندارد، میتواند شکایت خود را تنظیم کند همچنین به انجمن حمایت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کند.
او بیان کرد: سازمان حمایت از مصرف کنندگان در تهران مستقر است و نماینده این سازمان در استان یزد حضور دارد.
شایان مقدم تصریح کرد: مصرف کنندگانی که از کالایی رضایت ندارند در صورت شکایت، حق این افراد به آنها برگردانده میشود.
او می گوید: اگر شرکتی تخلف کند به تعزیرات حکومتی استان یزد معرفی و جریمه میشود.
رئیس حمایت از مصرف کنندگان استان یزد گفت: مردم در صورت داشتن هر گونه شکایت به انجمن حمایت از مصرف کنندگان به آدرس بلوار ۱۷ شهریور، واقع در دفتر بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کنند.
شایان مقدم گفت: مردم میتوانند در صورت هرگونه انتقاد از کالاها به شماره ۳۵۲۵۲۰۱۲ دفتر انجمن حمایت از مصرف کنندگان استان یزد تلفن بزنند.