رضایت مردم از کالا، هدف اصلی انجمن حمایت از مصرف کنندگان

رئیس حمایت از مصرف کنندگان استان یزد گفت: عرضه بهترین کالا از اهداف مهم انجمن حمایت از مصرف کنندگان است.

شایان مقدم رئیس حمایت از مصرف کنندگان استان یزد گفت: هر مصرف کننده که از کالایی رضایت ندارد، می‌تواند شکایت خود را تنظیم کند همچنین به انجمن حمایت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کند.

او بیان کرد: سازمان حمایت از مصرف کنندگان در تهران مستقر است و نماینده این سازمان در استان یزد حضور دارد.

شایان مقدم تصریح کرد: مصرف کنندگانی که از کالایی رضایت ندارند در صورت شکایت، حق این افراد به آن‌ها برگردانده می‌شود.

او می گوید: اگر شرکتی تخلف کند به تعزیرات حکومتی استان یزد معرفی و جریمه می‌شود.

رئیس حمایت از مصرف کنندگان استان یزد گفت: مردم در صورت داشتن هر گونه شکایت به انجمن حمایت از مصرف کنندگان به آدرس بلوار ۱۷ شهریور، واقع در دفتر بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کنند.

شایان مقدم گفت: مردم می‌توانند در صورت هرگونه انتقاد از کالا‌ها به شماره ۳۵۲۵۲۰۱۲ دفتر انجمن حمایت از مصرف کنندگان استان یزد تلفن بزنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار