فرزند حمید نوری گفت: جریان دادگاه‌های سوئد کاملا یک طرفه بود.

مجید نوری، فرزند حمید نوری در رابطه با آخرین وضعیت پدرش گفت: ما بار‌ها به سوئد اعتراض کردیم؛ جریان دادگاه‌های سوئد کاملا یک طرفه بود؛ دادگاه سوئد هیچ یک از شهود ما را نپذیرفت و حتی یک نفر از طرف پدر من اجازه شهادت پیدا نکرد.

وی در مورد وضعیت نوری در زندان سوئد، اظهار کرد: این دادگاه از دید ما غیرعادلانه بود؛ پدر من به مدت ۳۸ ماه است که در انفرادی به سر می‌برد؛ هیچ رسانه‌ای با پدر من در این مدت ۳۸ ماه صحبت نکرده است؛ اولین ملاقات ما ۲۵ ماه بعد از دستگیری بود؛ ما در طول یک سال و نیم اول هیچ تماسی با پدر نداشتیم؛ پدرم تا امروز در انفرادی قرار دارد؛ تا اسفند ۹۹ هیچ تماسی با پدر نداشتیم در روز عید غدیر ۱۴۰۰ وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند؛ پس از یک سال و چهار ماه از بازداشت، یک پزشک را برای معاینه پدرم فرستادند.

فرزند حمید نوری گفت: در سوئد قوانین با موضوع پرونده حمید نوری در حال تغییر است؛ ما موارد متعددی از نقض حقوق بشر و عدم داوری عادلانه را در پرونده پدرم شاهد بودیم؛ به تازگی یکی از افراد تیم وکلای پدرم از طرف سوئدی پرسیده که چرا ارتباط با حمید نوری قطع شده است و طرف سوئدی پاسخ داد که صحبت‌های حمید نوری با شما نقض امنیت ملی سوئد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۲:۴۰ ۱۸ دی ۱۴۰۱
کاملا مشخصه بیگناهه // قبول دارید ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۱۸ دی ۱۴۰۱
چندین ماهی گیر 8 سال در اسارت دزدان دریای سومالی اسیر بودن تا اینکه چند روز پیش ازاد شدن // صدایی در این 8 سال از کسی در نیامد
حالا سوئد یه بابای را گرفته // چپ میریم میگن نوری // راست منیریم میگن نوری
اخه یه کارمند بازنشسته قوه قضاییه تو سوئد چکار میکرده // پول سوئد رفتن را از کجا اورده // ما هم بازنشسته هستیم // چرا تا قرچک نمیتونیم بریم
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۲۲:۱۱ ۱۸ دی ۱۴۰۱
حمید نوری توی سوئد چیکار می کند
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۱:۲۸ ۱۸ دی ۱۴۰۱
یکی از مخوف ترین و بدترین و بدترین زندانهای دنیا زندان انفرادی سوئد هست که از لحاظ روحی انسان رو از پای در میاره. نگهبانهای بی دین و خشک و بی ادب و بی شرم که راحت به زندانی توهین میکند. مرگ بر دولت سوئد که تحت امر مخالفین ایران هست. وقتی که به بچه های مریض ایرانی که از بیماری ای بی یا پروانه ای زجر میکشن رو رحم نمیکنند چه انتظاری باید داشت؟ ی مشت نژاد پرست که فقط خودشونو قبول دارن.
آخرین اخبار