سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پنجشنبه و جمعه بازدید از اماکن فرهنگی و اجتماعی شهری، برای مادران و فرزندان خردسالشان رایگان است.

علی صالحی اظهار کرد: علاوه بر رایگان شدن حضور در اماکن فرهنگی و اجتماعی شهری برای بانوان، برای خردسالان دختر و پسر کمتر از ۱۰ سال مادران نیز در قالب طرح "مهمان مامان" حضور در این مکان‌ها رایگان است.

او گفت: امروز در هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای شهر، صحن علنی شورا میزبان ۶ نفر از برگزیدگان گروه‌های مختلف فعالیتی جامعه بانوان از جمله نمایندگان دانش‌آموزان نخبه، نماینده جامعه ورزش، نماینده جامعه علمی، نماینده جهادگران، نماینده کارآفرینان و نماینده خانواده معظم شهدا بود و بانوان حاضر به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند و از تلاش‌ها و دستاورد‌های خود صحبت کردند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با تصویب لایحه ای، بلیت اتوبوس و مترو برای بانوان در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ایت هفته رایگان شد.

صالحی افزود: همچنین استفاده رایگان بانوان از خدمات شهرداری در شرکت توسعه سیاحتی سپاهان شامل شهر رویاها، تله سیژ ناژوان و تله کابین صفه و سایر اماکن فرهنگی و اجتماعی شهری امروز به تصویب رسید.

او گفت: امروز همچنین فهرست پیشنهادی بهای خدمات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان و نرخ جدید پیشنهادی برای محصولات و خدمات سازمان مدیریت پسماند شهرداری بررسی و مصوب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ترمه
۲۳:۰۵ ۱۸ دی ۱۴۰۱
باسلام برای این طرح باید از سازمان گردشگری بلیط تهیه کنیم یا احتیاجی نیست؟