خبر بد برای طرفداران آیفون

به گفته یک تحلیلگر، اپل احتمالاً آیفون SE جدیدی را در سال ۲۰۲۴ عرضه نخواهد کرد.

تحلیلگر مینگ شی کو روز جمعه در یک پست وبلاگی نوشت که اپل پس از پیش‌بینی ماه گذشته مبنی بر لغو یا تأخیر نسل چهارم آیفون SE، برنامه‌های تولید و ارسال این گوشی را لغو کرده است.

یه اعتقاد کو، دلیل لغو این گوشی ممکن است این باشد که گوشی های ارزان قیمت اپل بدتر از آنچه این شرکت انتظار داشت، فروخته می شد. 

 

همچنین نگرانی‌هایی درباره قیمت وجود داشت چرا که هر گونه افزایش بیشتر قیمت می تواند جذابیت آن را برای خریداران آگاه از قیمت کاهش دهد.

اگر اپل عرضه آیفون SE را در سال ۲۰۲۴ متوقف کند، لزوماً تعجب آور نخواهد بود. در ماه مارس، کو و یک تحلیلگر دیگر گزارش دادند که اپل در حال کاهش تعداد آیفون SE است.

در حالی که از آن زمان تاکنون چیز زیادی در مورد نحوه فروش گوشی نشنیده ایم، اگر اپل تمایلی برای عرضه گوشی‌هایی که سود زیادی برایش ندارد، نداشته باشد، قابل درک است. به نظر می‌رسد سال ۲۰۲۳ از نظر اقتصادی برای شرکت‌های فناوری بزرگ سخت باشد.

گفتنی است نسل سوم آیفون SE درحالی دو سال پس از نسخه دوم عرضه شد که بین اولین و دومین نسل، چهار سال فاصله وجود داشت.

یکی از شرکت‌هایی که شاید از شنیدن لغو احتمالی آیفون SE جدید غمگین نباشد، کوالکام است که مودم 5G را برای آیفون‌های موجود می‌سازد. گفته می‌شود که اپل در حال کار بر روی نسخه‌های خود از این تراشه‌ها است و به گفته کو، قصد دارد قبل از آوردن آن‌ها به گوشی‌های پرچمدار خود، آن‌ها را در آیفون SE آینده آزمایش کند.

اگر کو در مورد این پیش‌بینی‌ها درست بگوید، تصویری ناخوشایند برای اپل ایجاد می‌کند، به‌ویژه زمانی که با گزارش‌های دیگری مانند گزارش‌هایی ترکیب شود که نشان می‌دهد اپل مجبور شده برنامه‌های خود برای تراشه A16 آیفون 14 پرو را به دلیل اشتباهات مهندسی نادر تغییر دهد. 

 

منبع: 24ae

برچسب ها: گوشی آیفون ، شرکت اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۴:۵۰ ۱۸ دی ۱۴۰۱
با یه تصمیم ایدئولوژیک مسخره و به بهانه sos ایفون ۱۴ که کلا تو دو کشور امریکا و کانادا کار میکنه و ربطی به ماهواره نداره جلو‌ آیفون ۱۴ گرفتن عزم و جزم کردن رکود بازار بیشتر و بیکاران و فضا سختر بشه .کاسب این صنف اگه سودی میگرفت از آیفون بود نه سامسونگ و شیامی که سودش ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومنه
اینهمه مغازه کارمند تو شرکتها ، تو مغازه ها و ولوازم جانبی داشتن نون میخوردن
این دولت کار دیگه ای بود انجام نده برا خراب کردن اوضاع ؟ بورس ، کندی اینترنت , فیلتر ، خودرو در بورس ، ورود ایفون ممنوع ، واردات خودرو‌ با تعرفه بالا برا آقایون ، دلار ۴۱ تومنی و...همش تقصیر دولت قبله حتما ؟
آخرین اخبار